با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو؛

طرح آبرسانی ۱۳۰۰ میلیمتری غدیر شادگان به بهره برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۹۵۹۷۶۸
طرح آبرسانی ۱۳۰۰ میلیمتری غدیر شادگان به بهره برداری رسید
دقایقی قبل با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو خط انتقال ۱۳۰۰ میلیمتری طرح آبرسانی غدیر شادگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به همراه رضا اردکانیان وزیر نیرو در سفری یک روزه وارد اهواز شدند و مورد استقبال استاندار خوزستان قرار گرفتند.

رییس مجلس در اولین برنامه کاری با حضور در شهرستان شادگان، خط انتقال ۱۳۰۰ میلیمتری طرح آبرسانی غدیر شادگان را به بهره برداری رساند.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان از سوی سازمان آب و برق خوزستان، آب شرب  ۱۰۶ هزار نفر جمعیت شهری و ۱۹۰ روستای تابعه با جمعیتی بیش از ۱۱۵ هزار نفر را تامین می کند.

در طرح آبرسانی غدیر شادگان ۲۷ کیلومتر لوله گذاری فولادی انجام شده که قرار است از محل کانال پای‌پل کرخه(طرح آبرسانی غدیر) ۱۳۵ هزارمتر مکعب آب را در روز به این شهرستان انتقال دهد.

لازم به ذکر است که خط انتقال۱۳۰۰ میلیمتری طرح آب‌رسانی غدیر به شهرستان شادگان توسط قرارگاه خاتم الانبیا طی مدت ۲۴ ماه اجرا شده است. هدف از این پروژه تامین آب شرب این شهر تا افق ۱۴۲۵ با جمعیت زیر پوشش ۱۵۰هزار نفری است.

شهرستان شادگان یکی از شهرستان های جنوب غرب استان خوزستان است که حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز