هفته نوزدهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال ایران؛

ضربه تمام کننده فولادی ها به شهر خودرو/فولاد خوزستان ۲ - ۰ شهر خودرو

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۷:۲۰:۳۷
کد خبر: ۹۶۰۶۵۵
ضربه تمام کننده فولادی ها به شهر خودرو/فولاد خوزستان ۲ - ۰ شهر خودرو
تیم فولاد خوزستان در دیداری خانگی با نتیجه دو بر صفر تیم شهر خودرو را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز و از دیدار هفته نوزدهم میزبان تیم شهر خودرو مشهد بود که در پایان توانست مهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و دو تیم نتوانستند به گل دست یابند تا نتیجه این دیدار در نیمه مربیان مشخص شود.

ارسال ایستگاهی پاتوسی از سمت راست زمین در دقیقه 65 پس از برخورد با ایوب والی به آقاسی رسید که سانتر او را فرشاد فرجی با دفع ناقص و اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا فولاد با یک گل از مهمانش پیش افتد.

در ادامه و در دقیقه 84 بازهم روی اشتباه مدافعان شهر خودرو، اینبار حسن جعفری در پاسی اشتباه توپش به پریرا در پشت محوطه جریمه رسید که با شوت پای چپ توانست دروازه رحمتی را باز کند تا خیال فولادی ها در دقایق آخر راحت شود.

به این ترتیب شاگردان نکونام با استفاده به موقع از دفع های ناقص مدافعان مشهدی، با دو گل شهر خودرو را شکست دادند و با یک پله صعود به جایگاه هفتم جدول رسیدند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عارف آقاسی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده(84- محمدزبیر نیک‌نفس)، فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی(66- عباس بوعذار)، حسن بیت‌سعید(8- صابر حردانی) و لوسیانو پریرا را به میدان فرستاده بود.

همچنین سید مهدی رحمتی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، محمدحسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد(83- روح‌الله سیف‌اللهی)، محمدرضا خلعتبری(77- میرسلاو اسلاوو) و محمد قاضی بازیکنان مجتبی سرآسیایی در مصاف با فولاد خوزستان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت رضا کرمانشاهی و کمک‌ علیرضا ایلدروم و یوسف مغروری برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده مسعود مرادی بود.

تنها اخطاری این دیدار عباس بوعذار(4+90) از فولاد خوزستان بود.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 28 امتیاز به جایگاه هفتم صعود کرد و تیم شهر خودرو با 32 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ برتر باقی ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز