سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بیان کرد:

به فولاد و نکونام تبریک می گویم/نتیجه معقول دو بر صفر نبود/از خبرنگاران عذر می خواهم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۶۰۶۷۷
به فولاد و نکونام تبریک می گویم/نتیجه معقول دو بر صفر نبود/از خبرنگاران عذر می خواهم
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو با تعریف از فوتبال تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد واقعا شرایط خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند اما نتیجه معقول دو هیچ نبود زیرا ما هم موقعیت های بسیاری داشتیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مجتبی سرآسیایی پس از شکست تیمش در مقابل فولاد با حضور در اتاق کنفرانس خبری ورزشگاه فولاد آره نا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار خیلی جان داری بود هم از لحاظ فنی و فیزیکی. فولاد واقعا شرایط خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند به آقای نکونام و کادر فنی شون تبریک می گویم که نکات فنی و فوتبالی که خیلی خوب اجرا می کنند.

او با بیان اینکه ما تیم فولاد را خوب آنالیز کرده بودیم، گفت: بازیکنان ما فوتبال تاکتیکی خوبی را اجرا کردند اما متاسفانه خستگی ها و فواصل زمانی طول سفر و نزدیکی زمان دیدار ها بالاخره در یک جایی خودش را نشان می دهد و شاهد اشتباهات فردی می شویم و اجتناب ناپذیر است. البته تمام سعی ما بر این است بتوانیم این موارد را مدیریت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: البته نتیجه معقول دو هیچ نبود زیرا ما هم موقعیت های بسیاری داشتیم و در اینجا به شهاب گردان هم تبریک می گویم زیرا با قابلیت های بالای خود به کمک تیمش می آید و در این دیدار بارها آن را شاهد بودیم.

در ادامه یک خبرنگاران خطاب به سرآسیایی گفت؛ به دلیل عدم حضورتان در نشست خبری پیش از این دیدار که ما آن را نوعی بی احترامی به خبرنگاران قلمداد می کنیم، هیچ سوالی از شما نداریم. سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو نیز در پاسخ بیان کرد: من در یک جمله خدمت شما عرض می کنم که شائبه بی احترامی ذهن شما را درگیر نکند. من کلا بعد از دیدار قبل سه جلسه با تیم تمرین کردم که دو جلسه اش ریکاوری بود و جلسه سوم هم مرور تاکتیکی داشتیم. دیروز متوجه شدم که نشست خبری پیش از این دیدار با تمرینات جلسه سوم هم زمان است. خواهش کردم که زمان نشست را به عقب یا جلو موکول کنند که این اتفاق نیفتاد. شما هم قطعا اگر جای من بودیم همین تصمیم را اتخاذ می کردید. من همینجا ایستاده از شما عذر خواهی می کنم و امیدوارم حلال کنید، خدا نگهدار.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز