سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

اجازه مالکیت توپ را به شهر خودرو ندادیم/تیم داوری فوق العاده بود/بازیکنی که شعور فنی بالا داشته باشد می تواند در هر پستی بازی کند/نمی رسم دربی را ببینم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۰:۳۱:۳۰
کد خبر: ۹۶۰۶۹۸
اجازه مالکیت توپ را به شهر خودرو ندادیم/تیم داوری فوق العاده بود/بازیکنی که شعور فنی بالا داشته باشد می تواند در هر پستی بازی کند/نمی رسم دربی را ببینم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم شهر خودرو همیشه مالکانه فوتبال بازی کرده و کنترل دیدار را به دست گرفته، ولی امروز بازیکنان فولاد هم مالکیت را در اختیار داشتند و هم به گل رسیدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام پس از برد دو بر صفر تیمش در مقابل تیم پدیده شهر خودرو با حضور در نشست خبری ضمن بیان اینکه دیدار را خوب شروع کردیم و در نیمه اول حداقل باید دو گل به ثمر می رساندیم، اظهار کرد: ما همه دیدار های نیم فصل اول و دوم تیم پدیده شهر خودرو را دیدیم، تیمی که در جام باشگاه های آسیا در حال رقابت است و دو دیدار پلی آف را پیروز شده، و جزو یکی از تیم های خوب آسیایی است. اما بازیکنان ما امروز خیلی خوب رقابت کردند و این تیم را به خوبی کنترل کردند و توانستیم موقعیت های بسیاری خلق کنیم.

او با بیان اینکه با بد شانسی در نیمه اول به گل نرسیدیم، گفت: در نیمه دوم تاکتیک تیم به ثمر نشست و به دو گل رسیدیم و غیر از یک موقعیت فرصتی به تیم حریف ندادیم و اگر کمی بیشتر دقت می کردیم و از خودگذشتگی داشتیم، می توانستیم با اختلاف گل بیشتر این دیدار را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه علاوه بر نتیجه بازیکنانم با شهامت فوتبال بازی کردند، افزود: تیم ما در این هفته شرایط ایده آلی را سپری کرد. من از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم. اما نباید فراموش کنیم که تازه اول راه است و دیدار های مهم دیگری در پیش رو داریم و برای بهتر شدن باید هر روز تلاش و از خودگذشتگی بیشتری کنیم.

او در ادامه بیان کرد: وقتی نتیجه هنوز صفر صفر بود، تیم حریف حتی نزدیک دروازه ما هم نشد، اما بعد از دریافت گل، بازیکنان پدیده شهر خودرو به بازی مستقیم روی آوردند و ما با تمرکز بر خط دفاع توانستیم حملات آنها را دفع کنیم.

نکونام با بیان اینکه تیم شهر خودرو همیشه مالکانه فوتبال بازی کرده و کنترل دیدار را به دست گرفته، اضافه کرد: ولی امروز بازیکنان فولاد هم مالکیت را در اختیار داشتند و هم به گل رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بعد از دیدار سنگین هفته گذشته نیاز به نتیجه این دیدار داشتیم تا از نظر روحی روانی به شرایط خوبی برسیم که خدا را شکر همینطور شد.

نکونام در خصوص وضعیت بازیکنان جذب شده به تیم گفت: پاتوسی هنوز شرایط حضور 90 دقیقه ایی را به دست نیاورده اما دیدید که در نیمه اول هم موقعیت خلق کرد و هم از مالکیت توپ بالایی برخوردار بود. فرشاد احمد زاده هم در دیدار قبلی و هم در دیدار امروز خوب بازی کرد. سینا و زبیر هم فعلا شرایط رقابت نداشتند اما به محض آماده شدن قطعا به تیم کمک می کنند. همانطور که دیدید زبیر در دیدار اول و سینا هم در دو دیدار اخیر رقابت خوبی به نمایش گذاشتند.

او با تاکید بر اینکه تیم ما حالا شکل گرفته و از این به بعد می توانم به همه بازیکنان فکر کنم و محدودیت های نیم فصل اول را در این باره نداریم، تصریح کرد: در حال حاضر رقابت در تیم فولاد بالاست و رفاقت ها بیشتر است و من از این بابت بیشتر امیدوار شده ام.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: دلم می خواهد در مورد داوری حرف بزنم و به تیم داوری تبریک بگویم. واقعا امروز یک داوری فوق العاده را شاهد بودیم هر چند روی برخی صحنه ها هم اعتراض داشتیم. اگر هم اشتباهاتی بود بدون قصد بوده. رفتار آقای کرمانشاهی به شکلی بود که من مربی اگر می خواستم حتی اعتراضی کنم، شرمنده می شدم. داوران کنار زمین هم به همین شکل. علیرغم اعتراض به یکی دو صحنه مابقی قضاوت این دیدار بدون ایراد بود.

نکونام در خصوص حضور بازیکنش در پستی غیر تخصصی بیان کرد: عارف آغاسی بازیکن جوان و آینده داری است. در دفاع وسط خیلی خوب بوده و به تیم کمک کرده. به تیم ملی امید رفت چون حقش بود بازی کند ولی برای پیشرفت باید خیلی چیزها را یاد بگیرد. از اول فصل تا کنون روند پیشرفت خوبی داشته و امروز در جناح چپ به تیم کمک کرد با اینکه پست تخصصیش نیست. بازیکنی که شعور فنی بالا داشته باشد می تواند در هر پستی بازی کند. ذهن آماده بازیکن است که به کمک او می آید. فرزاد جعفری بعد از مدت ها به خاطر یک سری اتفاقات بازی نکرد اما امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ممنونش هستیم. همه تیم ممنونش هستند و دوستش دارند.

او ادامه داد: در اینجا تیم فولاد از همه ما مهمتر است، تیم فولاد از نکونام هم مهمتره، زیرا در آخر تیم فولاده که می ماند و ما همه باید تلاش کنیم تا هر روز فولاد پیشرفت کند و به جایگاه بهتری برسد. همه در این مسیر باید تلاش و از خود گذشتگی کنیم.

نکونام در پایان در خصوص سوال خبرنگاری درباره دربی پرسپولیس و استقلال گفت: اگر بگویم شاید نتوانم این دیدار را ببینم بی راه نگفتم، زیرا ما در همان زمان یک دیدار دوستانه داریم، اما هر نتیجه ایی رقم بخورد فقط تمرکزمان روی دیدار با پیکان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز