معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد:

بهره برداری از پروژه های دهه فجر خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۳:۵۸
کد خبر: ۹۶۰۷۱۸
بهره برداری از پروژه های دهه فجر خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی
معاون پارلمانی رییس جمهوری از بهره برداری پروژه‌های دهه فجر خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شهرستان های آبادان، شوشتر و دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسینعلی امیری در سفری دو روزه به منظور افتتاح چند پروژه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارشنبه عصر از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر کدام از اعضای هیات دولت طبق برنامه ریز های صورت گرفته در دهه فجر برای افتتاح پروژه های آماده بهره برداری به استان‌های مختلف سفر خواهند کرد، بنده نیز به خوزستان آمدم.

او با بیان اینکه پروژه های آماده بهره برداری در این سفر بیشتر در بخش خدمات شهری هستند، گفت: قرار است در شهرستان های شوشتر، آبادان و دشت‌آزادگان پروژه‌های قابل توجهی به بهره‌برداری برسد. این پروژه‌ها بیشتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی طراحی و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به اینکه در مراسم یادواره شهدای دشت‌آزادگان نیز حضور پیدا خواهد کرد، افزود: استان خوزستان سرزمین مقدسی است و مردمش طی هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر بودند و از  رزمندگان سراسر کشور میزبانی کردند.

امیری در پایان بیان کرد: مردم خوزستان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند که از این حیث دشت‌آزادگان نیز سرزمین شهدای بزرگ است.

لازم به ذکر است که  بهره برداری از پالایشگاه بنزین و پل زیرگذر شوشتر، استخر دانش بعثت اهواز، افتتاح چند پروژه در آبادان، افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی غله در دشت آزادگان بخشی از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان است.

امیری همچنین در مراسم توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان با  حضور می یابد و کلنگ آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز را به زمین خواهد زد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز