با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند؛

بزرگترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند در آبادان افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۴:۳۵
کد خبر: ۹۶۱۲۸۱
بزرگترین مجتمع پزشکی منطقه آزاد اروند در آبادان افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی فاز نخست مجتمع پزشکی، اداری و تجاری متروپل آبادان واقع در منطقه آزاد اروند با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه مجموعه ای شاخص در زمینه ارایه خدمات در حوزه سلامت به شهروندان شریف این منطقه و گردشگران عراقی و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس است.

سید علی موسوی با اشاره به نقش تاثیرگذار این مجتمع در زمینه توریسم درمانی افزود: در این مجتمع با ۸۳ مطب پزشکی مجهز، بخش خصوصی ۷۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

او گفت: با بهره برداری از این مجتمع پزشکی بخش قابل توجهی از کاستی های موجود در حوزه درمان این منطقه پوشش داده می شود و شهروندان دیگر برای درمان به مرکز استان مراجعه نمی کنند.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان از رعایت تمامی استانداردهای معاونت آموزش پزشکی کشور در ساخت این مجتمع و استفاده از متریال صد درصد ایرانی در ساخت و اجرای این پروژه با سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی از نکات بارز و قابل اهمیت این مجتمع نام برد و تصریح کرد: فاز نخست مجتمع پزشکی متروپل که در طول مدت ۲۴ ماه راه اندازی شده اشتغال زایی مستقیم برای ۲۲۰ نفر و اشتغال زایی غیر مستقیم برای حدود ۶۰۰ نفر را موجب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز