با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شرکت تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران افتتاح شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۵:۱۲
کد خبر: ۹۶۱۴۷۴
شرکت تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت تعاونی ۱۷۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران در جاده آبادان اروندکنار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در این آیین اظهار کرد: این شرکت در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیر بنای دو هزار مترمربع ساخته شده است.

سید زین العابدین موسوی با اشاره به تعهد ۲۶ نفری در ایجاد اشتغال در این شرکت افزود: در حال حاضر ۵۰ نفر در این شرکت مشغول به کار شده اند که با آغاز فصل کار این تعداد به ۱۰۰ نفر می رسد.

او با اشاره به اعتبار ۷۵ میلیارد ریالی صرف شده برای ساخت این شرکت گفت: تنها ۱۸ میلیارد ریال آن از تسهیلات بانک های توسعه ملی و توسعه تعاون پرداخت شده  و مابقی را سرمایه گذار  آورده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: این شرکت ظرفیت تولید هزار تن ماهی و ۵۰۰ تن میگو را به طور سالانه دارا است‌.

به گفته موسوی بازارهای داخلی در مرحله نخست و بازارهای خارجی و کشورهای خلیج فارس در مرحله بعد به عنوان هدف گذاری این شرکت به شمار می رود.

او افزود: این شرکت انواع ماهی و میگو به صورت کامل و فیله شده تولید و عرضه می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پایان بیان کرد: در طرح توسعه ای این شرکت نیز زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع پیش بینی شده است.

در این آیین مدیرکل تعاون، کار و فاه اجتماعی خوزستان، امام جمعه آبادان و تنی چند از مسوولان شهری و استانی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز