معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

امروز تولید، صحنه مبارزه و جهاد است/ اقتصاد مقاومتی با مشارکت سرمایه گذاران شکل می گیرد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۹۶۱۶۴۹
امروز تولید، صحنه مبارزه و جهاد است/ اقتصاد مقاومتی  با مشارکت سرمایه گذاران شکل می گیرد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز تولید، صحنه جهاد و مبارزه است و بر همین اساس مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا پناه پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح شرکت تعاونی ۱۱۷ پروتئینی آبادان جنوب ایثارگران اظهار کرد: خوزستان در کشور نماد استقامت، سلحشوری، مبارزه و پایداری است و شهرهای آبادان و خرمشهر در نوک این استقامت و پایداری قرار می گیرند،  خوشحالم که امروز  در جمع مردم خوب و خونگرم و ارزشمند این دیار هستم.

او گفت: معتقدیم اگر روزی آبادان و خرمشهر میدان جنگ و استقامت و دلاوری بود امروز در جای جای کشورمان سنگر مبارزه و تولید و کار و فعالیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شرایط بسیار سخت تحریم قرار داریم، تصریح کرد:  لذا در این شرایط که اجماعی برای از بین بردن استقلال و اهداف مقدس کشور شکل گرفته است تنها راه دور زدن این تحریم ها تکیه بر اقتصاد مقاومتی است که آن هم تنها با مشارکت سرمایه گذاران و کارآفرینان شکل می گیرد.

پناه افزود: امروز تولید، صحنه جهاد و مبارزه است و امسال را مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گذاشتند و در همینه رابطه نیز مسوولان کار و تلاششان را آغاز  کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از تمامی مسوولان و سرمایه گذران بابت تلاششان در اجرای چنین پروژه هایی که می تواند بر ایجاد اشتغال در منطقه کمک کند، بیان کرد: نرخ بیکاری در کشور رقم بالایی دارد و کسانی که بتوانند خانواده ای را به آرامش برسانند اجر اخروی و معنوی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز