به پاس تجلیل از استاد؛

زمین چمن بیمارستان امام خمینی آبادان به نام زنده یاد استاد رضا شاهگلی نامگذاری شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۱:۲۱
کد خبر: ۹۶۱۸۸۰
زمین چمن بیمارستان امام خمینی آبادان به نام زنده یاد استاد رضا شاهگلی نامگذاری شد
در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و به پاس تجلیل و قدردانی از تلاش های مربی و ورزشکار با اخلاق زنده یاد استاد رضا شاهگلی، عصر امروز طی آئینی زمین چمن بیمارستان امام خمینی (ره) به نام این مرحوم نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، امام جمعه آبادان در این آیین با عرض تسلیت به مناسبت وفات ام البنین اظهار کرد: از جمله شایستگی های این بانوی بزرگوار آنکه در کنار امام علی(ع) زندگی می کرد و فرزندانی را تربیت کرد که ثمره اش خدمت به دین و ولایت باشد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در ادامه ضمن اشاره به تلاش های زنده یاد استاد شاهگلی در دوران حیات اش، گفت: تجلیل از اسوه های اخلاق، کار پسندیده ای است، کار مهمی که انجام آن به جریان سازی اخلاق در جامعه کمک می کند.

او افزود: گاهی در صحنه هایی از بازی فوتبال دیده و شنیده شده که وقتی داور و یا بازیکنی اشکالی در کارش پیش می آمد تماشاچیان شروع به اهانت و فحاشی می کنند که این کار به هیچ وجه اخلاقی و پسندیده نیست،  اگر می خواهیم ورزش متخلق باشد باید اخلاق را در آن جاری و ساری کنیم، امروز جامعه ما نیاز به اخلاق دارد.

امام جمعه آبادان بیان کرد: اگر معتقدیم که ورزش دروازه ورود به خوبی ها است پس باید اخلاق در آن رعایت شود.

ابراهیمی پور با اشاره به آیین نامگذاری این زمین بنام زنده یاد"استاد رضا شاهگلی" یاد آور شد: معرفی بزرگان ورزشی باید در زمان زنده بودنشان انجام شود نه تنها پس از مرگ آنان، بایستی به آنانی که در قید حیات هستند احترام بگذاریم و از آن تجلیل کنیم.

او با بیان اینکه ۳۰۰ نفر موی سپید در عرصه فوتبال آبادان داریم، اضافه کرد: باید از متخلقان در خورشان آنان تجلیل کنیم و آن ها را به نسل جدید معرفی کنیم تا به ورزش ترغیب شوند و تنبلی های زندگی کنار گذاشته شود.

ابراهیمی پور در بخش دیگی از سخنان خود ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بر لزوم انتخاب فرد اصلح و مومن و حضوری آگاهانه در صحنه انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: شرکت در انتخابات امری مهم و شرعی است و باید همگی ضمن شرکت در این انتخابات نسبت به ترغیب سایر افراد نیز بکوشند، در این باره  استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و بزرگانی که اهل زد و بند و سیاسی کاری نیستند امری مهم و قابل توجه است.

 در ادامه این آیین معاون بیمارستان امام خمینی(ره) نیز ضمن قدردانی از حضور همگان در این مراسم نامگذاری، اظهار کرد: شاهگلی از باب اخلاق انسانی بزرگ بود ضمن اینکه در عرصه ورزش نیز جزء خوش نامان بود ضمن اینکه در بخش ابزار دقیق این بیمارستان نیز مشغول به کار بود.

بوستانی تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده مجوز نامگذاری این بخش از زمین چمن بیمارستان امام خمینی(ره) به نام زنده یاد استاد رضا شاهگلی دریافت شد و امروز شاهدیم که با حضور تمامی بزرگان و اساتید ورزش فوتبال شهرمان شاهد پرده برداری از تابلو نامگذاری شده به نام این استاد بزرگ هستیم.

به گفته او مرحوم شاهگلی در تیم های مختلفی از جمله جم و بهداری بهداشت شرکت پالایش نفت کار مربیگری را عهده دار بود.

به گزارش خبرنگار برنا، در آیین نامگذاری زمین چمن بیمارستان امام خمینی(ره) به نام زنده یاد استاد رضا شاهگلی جمع کثیری از مسوولان، پیشکسوتان عرصه فوتبال و خانواده مرحوم حضور داشتند که در پایان یک دیدار دوستانه میان پیشکسوتان فوتبال برگزار شد، پیش از شروع این دیدار بازیکنان هر دو تیم با اهدا شاخ گل به تمثال زنده یاد رضا شاهگلی یاد و خاطره این استاد بزرگ را زنده نگه داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز