استاندار خوزستان بیان کرد:

لزوم تشکیل ستاد ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن/ برگزاری با شکوه مراسم چهلم سردار سلیمانی در اهواز

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۸:۵۹
کد خبر: ۹۶۲۱۹۸
لزوم تشکیل ستاد ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن/ برگزاری با شکوه مراسم چهلم سردار  سلیمانی در اهواز
استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن ستاد ویژه تشکیل دهند تا زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در این راهپیمایی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در  نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز استقلال  ایران و یک رویداد تاریخی مهم است که باید از تمامی ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه باشکوه تر این روز حماسی، استفاده شود.

او با اشاره به ایثارگری های فراوان در دوران پیش از انقلاب و دفاع مقدس برای حفظ آرمان های نظام، گفت: این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خیلی از هموطنان ما در این مسیر جان خود را در راه دفاع از ارزش های انقلاب نثار کردند و اکنون وظیفه ما است که این دستاورد بزرگ را گرامی داشته و فضا را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در ۴۱ سال گذشته جمهوری اسلامی با همت و پشتکار مردم در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی حرکت کرده و همچنان باید مسیر را برای تقویت این نظام اسلامی هموار کنیم، افزود: دستگاه های اجرایی، شرکت ها، نهادها و اصناف باید از تمامی ظرفیت ها برای حضور گسترده مردم در این راهپیمایی باشکوه استفاده کنند، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کنند.

مقام عالی دولت در خوزستان بیان کرد: انتظار می رود در راهپیمایی امسال شاهد حضور پرشور دانشگاهیان و فرهنگیان باشیم، جهاد کشاورزی نیز برای دعوت از عشایر غیور خوزستانی با لباس محلی می تواند نقش مهمی داشته باشد.

او گفت: دستگاه های اجرایی نیز ضمن اینکه کارکنان خود را برای حضور حداکثری در این راهپیمایی بسیج می کنند باید شرایط را برای حضور گروه‌های هدف غیر سازمانی نیز فراهم کنند.

شریعتی تصریح کرد: برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر، دستگاه های اجرایی تعامل خوبی با فرمانداری اهواز داشته‌ باشند، از پرچم ایران به عنوان نماد ملی حداکثر استفاده را داشته باشند و هر یک از دستگاه ها بخشی از کار را بر عهده گیرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: انتظار می رود در زمینه تبلیغات میدانی نیز برای ایجاد شور و نشاط در جامعه، اقدامات بیشتری از سوی نهادهای مربوطه صورت گیرد.

او گفت: هچنین دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز مراقبت بیشتری داشته باشند تا مشکلی در این ایام برای مردم ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: دستگاه اجرایی باید تمام وظایف خود را نهایت تا روز دوشنبه انجام دهند تا بتوانیم در زمان باقیمانده شرایط خوبی را برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم کنیم.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: شامگاه پنجشنبه نیز مراسم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی اهواز برگزار می شود و باید دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

 

 

نظر شما