معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان با صدور بیانیه ایی تاکید کرد:

حضور پر رنگ جوانان و خانواده سمن های جوان خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۶۲۲۹۹
حضور پر رنگ جوانان و خانواده سمن های جوان خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، بر حضور پر شور جوانان و سازمان های مردم نهاد جوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، از جامعه ورزش و جوانان  و تمامی سازمان های مردم نهاد جوان، برای شرکت در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام و ولایت دعوت به عمل آورد .

در متن این بیانیه آمده است:

۲۲ بهمن روز تبلور شکوه و ایثار ملتی است که با یکپارچگی و وحدت در راه آزادگی گام نهاده و یک صدا فریاد آزادی خواهی و استقلال‌طلبی ایران را در جهان طنین انداز نمودند.

ملت سرفراز ایران با رهنمودهای امام راحل و از خود گذشتگی چون کوهی استوار در مقابل دژ مستحکم استکبار ایستاده و آن را فرو ریختند.

 اینک پس از چهل و یک سال حماسه سازی و فداکاری در گام دوم انقلاب این امانت به دست جوانان ای افتاده است که در دهه‌های مختلف همواره با حضور و خون خود از انقلاب و ایران دفاع کرده و راه تعالی و پیشرفت این مرز و بوم را هموار نموده اند.

جوانانی که در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته و همواره مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.

 اینجانب ضمن تبریک دهه فجر و ایام الله ۲۲ بهمن از تمامی جوانان و ورزشکاران خوزستان خواستارم همگام و همصدا با دیگر اقشار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور به هم رسانده تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مشت محکمی بر دهان استکبار زده و ندای عزت و سربلندی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برسانند.

 

سهام طرفی حردانی

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز