در بازدید فرماندار ویژه آبادان ابلاغ شد؛

مهلت ۲۴ ساعته به دستگاه های خدمات رسان برای شروع حل مشکلات کوی میثاق+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۹:۳۵
کد خبر: ۹۶۲۶۴۷
مهلت ۲۴ ساعته به دستگاه های خدمات رسان برای شروع حل مشکلات کوی میثاق+ببینید
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در بازدید مجدد امروز از کوی میثاق ذوالفقاری که به اتفاق مدیران دستگاه‌های خدمات رسان صورت پذیرفت به مدیران این دستگاه‌ها تاکید کرد سریعا اقدامات لازم را در راستای حل موقت مشکلات اهالی این منطقه شروع ودر سریع ترین مدت ممکن مشکلات را رفع نمایند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسویدر حاشیه این بازدید اظهار کرد: طی بازدیدی که دوروز گذشته از این منطقه داشتیم، بررسی های عمده ای در این خصوص صورت گرفت، مشکلات و مسایل این منطقه در سه مقوله فاضلاب، برق و شهرداری دسته بندی شد.

او گفت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های خدمات رسان به این منطقه آمدیم. دستورات لازم در این خصوص ابلاغ شده است و تمامی دستگاه‌ها باید از فردا نسبت به خدمات رسانی و جمع آوری آب‌های سطحی، لایروبی کانال ها و تخلیه فاضلاب، ایجاد معابر  پشت منازل، نی زدایی، نخاله ریزی و خشک نمودن نقاطی که آب و فاضلاب جمع شده است و همچنین برطرف کردن مشکل روشنایی معابر اصلی و فرعی اقدام کنند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: برخی از این اقدامات به صورت موقت برطرف می شود و قطعا مطالعات لازم و تصمیمات جدید در خصوص احداث شبکه های فاضلاب و بازسازی منهول های تخریب شده و همچنین بهسازی معابر و مشکلاتی از این قبیل ان شاءالله اعمال خواهد شد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در مسیر این اقدامات شهرداری آبادان، پالایشگاه، راهداری، راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد در تامین غلطک و کمپرسی برای انجام امورات ذکر شده همکاری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز