پیام مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت ۲۲ بهمن؛

دهه فجر تولد دوباره اسلام است/حضور پرشور جامعه جوان و ورزش خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۸:۳۷:۴۶
کد خبر: ۹۶۲۸۷۶
دهه فجر تولد دوباره اسلام است/حضور پرشور جامعه جوان و ورزش خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی از حضور گسترده جامعه ورزش و جوانان خوزستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در پیامی بر حضور پر شور جوانان، ورزشکاران و سمن های جوان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است، نهضتی که امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

دهه فجر روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما و سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی مردم ایران از ظلم و استبداد است، در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت.

یوم الله 22 بهمن یعنی، یادآوری رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که"خون بر شمشیر" و "حق بر باطل" پیروز است.

22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه نمود گر چه دست از سلاح تهی باشد و وابستگی به شرق و غرب هر چند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است.

ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن، ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان نیز متشکل از مسوولان ستادی، کارکنان، هیات‌های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان بار دیگر در راهپیمایی عظیم 22 بهمن همگام با اقشار مختلف مردم در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی و خلق صحنه های ایستادگی و دلدادگی مردم به اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت مطلقه فقیه حضور پرشور و گسترده را رقم خواهند زد.

لازم به ذکر است، اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان خوزستان به منظور حضور در راهپیمایی از ساعت ۷:۳۰ روز ۲۲ بهمن‌ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز