استاندار خوزستان بیان کرد:

صنعت برق شمال خوزستان تقویت می شود/اجرای پروژه نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی دزفول و ۵۰۰ مگاواتی برق اندیمشک به زودی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۳:۰۳
کد خبر: ۹۶۲۹۲۳
صنعت برق شمال خوزستان تقویت می شود/اجرای پروژه نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی دزفول و ۵۰۰ مگاواتی برق اندیمشک به زودی
استاندار خوزستان گفت: با توجه به استقبال از سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی شمال خوزستان به ویژه دزفول، باید امکان تامین برق در این منطقه فراهم شود و انجام این کار دردستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در مراسم افتتاحیه چند پروژه در شهرستان دزفول اظهار کرد: افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولت دزفول و خط انتقال آن به سردشت و منطقه نفتی لب سفید و اجرای پروژه پست ۱۳۳ کیلو ولت سردشت دزفول با قرار گرفتن در مدار تا تابستان سال آینده با مجموع اعتبار حدود ۴۳ میلیارد تومان موجب پایداری برق در روستاها و صنایع این مسیر خواهد شد.

او گفت: با توجه به ظرفیت حدود ۸۰ درصدی بار بر روی پست ها، ایستگاه ها، خطوط انتقال و خطوط فوق توزیع برق در شمال استان و بالا بودن آن به لحاظ استاندارد، امکان ناپایدار کردن خطوط برق وجود دارد به همین دلیل باید نسبت به تقویت تولید برق در منطقه اقدام کرد که در همین راستا نیروگاه ۲۵ مگاواتی برق به شمال خوزستان منتقل شد و پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق اندیمشک نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

استاندار خوزستان از اجرای پروژه نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی دزفول خبر داد و افزود: با انجام این اقدامات ظرفیت بار شبکه از ۸۰ درصد به ۵۷ درصد کاهش پیدا خواهد کرد و با سرمایه گذاری های جدید ظرفیت در خطوط فوق توزیع نیز به ۶۰ درصد می رسد که به استانداردهای ما نزدیک است.

شریعتی در پایان با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد پایداری برق دزفول و سردشت نسبت به قبل بیشتر شود، تاکید کرد: با توجه به استقبال از سرمایه گذاری در صنعت، کشاورزی و صنایع تبدیلی شمال خوزستان به ویژه دزفول، باید امکان تامین برق در این منطقه فراهم شود و انجام این کار در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز