صبح امروز در ورزشگاه تختی اهواز؛

اجتماع بزرگ و پر شور جامعه جوان و ورزش خوزستان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۲:۱۰:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۱۲۱
اجتماع بزرگ و پر شور جامعه جوان و ورزش خوزستان برگزار شد
برای دومین سال پیاپی اجتماع بزرگ و پرشور جامعه ورزش و جوانان خوزستان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان خوزستان برای دومین سال پیاپی امسال هم با حضوری پر رنگ و پر شور و با شعار"22 بهمن، همه با هم می آییم" در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

در این اجتماع که از ساعت اولیه صبح امروز با حضور ورزشکاران هیات های مختلف، سمن های جوان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ملی و جهانی تشکیل شد، برخی از رشته های ورزشی و قهرمانان رکورد دار به اجرای حرکات نمایشی و ورزشی پرداختند.

در این همایش بزرگ جوان و ورزشی که از شبکه سیمای مرکز خوزستان به صورت زنده پخش شد، برنامه هایی چون اجرای موسیقی عربی و بختیاری حماسی، عملیات شکستن اجسام سخت توسط سید محمد حسینی قهرمان کنگ فو و رکورد دار شکستن اجسام سخت در جهان، رژه موتور سواران و خودروهای آفروید، حرکات رزمی ورزشکاران هیات کاراته و اجرای حرکات نمایشی و روپایی با توپ توسط جمال مقدم رکورد دار کشور برگزار شد.

در این مراسم که مسوولان ورزشی استان و مدیران و سرپرستان هیات های مختلف نیز حضور داشتند، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: امسال سال دوم برگزاری اجتماع بزرگ ورزش و جوانان در ورزشگاه تختی است. خانواده ورزش و جوانان خوزستان همیشه در رویدادهای مهم و ملی حضوری پر رنگ و پر شور داشتند و امسال نیز بر این حضور افزوده شده است.

او گفت: حضور جامعه ورزش و جوانان در این رویداد عظیم یوم الله 22 بهمن از لحظات اولیه صبح در این هوای سرد، نشانگر حس زیبای وطن پرستی است. خانواده ورزش بار دیگر و در آوردگاهی مهم و بزرگ ضمن تجدید پیمان با شهدا، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب، نشان داده اند که ادامه دهنده راه مجاهدانی چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی هستند و با این حضور شکستی دیگر را برای دشمنان انقلاب و اسلام رقم زده اند.

حیدری با بیان اینکه این حضور ها و این مسیر نسل به نسل توسط جوانان و قهرمانان ما حفظ شده و ادامه دارد، افزود: جامعه جوان و ورزش خوزستان همصدا و همراه با سیل اقشار مختلف مردم انزجار خود را از دشمنان و فرصت طلبان اعلام می دارند و بر ادامه مسیر شهدا تاکید دارند.

لازم به ذکر است که در پایان جمعیت ورزشکاران و جوانان حاضر در این اجتماع با برافراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی به صف سیل جمعیت راهپیمایان پیوستند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز