معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر؛

لیست نهایی ۱۷ نفره نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه خرمشهر/امکان تخلف را به صفر رسانده ایم/فعالیت ۴ هزار نفر در روند برگزاری انتخابات خرمشهر و مینوشهر+ببینید

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۴:۵۱
کد خبر: ۹۶۳۵۸۶
لیست نهایی ۱۷ نفره نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه خرمشهر/امکان تخلف را به صفر رسانده ایم/فعالیت ۴ هزار نفر در روند برگزاری انتخابات خرمشهر و مینوشهر+ببینید
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ۱۷ داوطلب از حوزه انتخابیه خرمشهر تایید صلاحیت نهایی شدند که هشت نفر از آنها از دوره ی قبل حایز صلاحیت بودند.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، محمد حیدری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اسامی داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی این شهرستان را اعلام نمود.

حیدری در خصوص آخرین وضعیت انتخابات و تایید شدگان حوزه خرمشهر و مینوشهر اظهار کرد: در مجموع ۳۵ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام نمودند که در نهایت از این تعداد، ۱۷ داوطلب تایید صلاحیت نهایی شدند که هشت نفر از آنها از دوره ی قبل حایز صلاحیت بودند.

او گفت: بیشترین تعداد تایید شده ها طی ۱۰ دوره انتخابات گذشته تا کنون بوده است. همچنین تعداد چهار داوطلب از ادامه روند انتخابات انصراف داده و ۱۴ داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

رییس ستاد انتخابات خرمشهر تصریح کرد: رد صلاحیت مختص انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بوده و فقط مربوط به همین دوره است و برای تصدی دیگر پست های حکومتی و دوره های دیگر انتخابات نیست‌.

حیدری با اشاره به فعالیت حدود چهار هزار نفر در روند برگزاری انتخابات اسفند ۹۸ افزود: از ۱۰۳ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان،  ۸۶ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار است. عملیات برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان خرمشهر با سیستم احراز هویت مکانیزه که امکان تخلف را به صفر می رساند، انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: رعایت بی طرفی، دوری از تعصبات، قانون مداری و نیز برگزاری انتخابات و رقابت سالم با مشارکت حداکثری مردم در اولویت وزارت کشور است و ما نیز در ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر به طور مستمر و موکد این موارد را متذکر شده و در این امر جدیت داریم.

او ادامه داد: از روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ داوطلبان می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ یکم اسفند ۱۳۹۸ انجام دهند.

حیدری اضافه کرد: تا کنون تخلفی درباره تبلیغات پیش از موعد به اطلاع ما نرسیده و ستاد امنیت انتخابات به طور شبانه روزی به گزاراشات واصله رسیدگی خواهد کرد.

فرماندار خرمشهر خبر داد: سید لفته احمد نژاد، سید عباس بحرالعلوم، کاظم بهردینی، امین بیگی هرچگانی، علی ثمره بچاری، نادر حمودی، علی خانی،  محمد خیاط زاده،  رضا صفایی منفرد، محمدرضا طاهرنژاد، صادق ظهیری، جبار عبودزاده، سید منصور فاخری، کفاح مسعودی، حسن منیعات، حسین موتورچی و جعفر نیک نظر لیست نهایی نامزد های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه خرمشهر و مینو شهر است.

حیدری در پایان تصریح کرد: ممکن است با نظر شورای نگهبان این لیست طی روزهای آینده کاهش یا افزایش یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز