مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

دیدار سخت گل گهر در آبادان/پروسه جدایی اسکوچیچ بازیکنان را بی انگیزه کرد/نام بهنام سراج در فوتبال کم نامی نیست/مذاکره با منصوریان در حد فضای مجازی است/بغلانی بازیکن بزرگی است و باید قدر خودش را بداند

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۷:۳۷
کد خبر: ۹۶۴۱۲۶
دیدار سخت گل گهر در آبادان/پروسه جدایی اسکوچیچ بازیکنان را بی انگیزه کرد/نام بهنام سراج در فوتبال کم نامی نیست/مذاکره با منصوریان در حد فضای مجازی است/بغلانی بازیکن بزرگی است و باید قدر خودش را بداند
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر در راس کادر فنی ما مربیان بومی با تجربه قرار دارند و در این مدت انگیزه بازیکنان بسیار بالا رفته و مطمئنم اگر این شرایط تمرینی در دیدار فردا نمود پیدا کند، قطعا بر تیم گل گهر با اختلاف گل به پیروزی می رسیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرحانی مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که به جای"بهنام سراج" سرمربی فعلی تیم صنعت نفت آبادان(به دلیل اخراج در دیدار ذوب آهن) به نشست پیش از دیدار تیمش با تیم گل گهر سیرجان آمده بود، با بیان اینکه همیشه بازی‌های نیم‌ فصل دوم از حساسیت بیشتری بر خورداراند، اظهار کرد: در این شرایط تیم‌های پایین جدول می جنگند که از لیگ برتر سقوط نکنند و تیم‌های بالای جدول برای قرار گرفتن در بین تیم‌های مدعی و کسب سهمیه. دیدار با گل گهر نیز فارق از جایگاه دو تیم حساسیت خود را دارد.

او با بیان اینکه دو، سه بازی اخیر گل‌گهر را در حضور بازیکنان تیم بررسی و آنالیز کردیم، گفت: بر همین اساس تمرینات تیم طراحی شد و روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم. فردا تیم گل‌گهر سیرجان علاوه بر رقابت سخت با بازیکنان صنعت نفت، در حضور تماشاگران و هوادارن مثال زدنی آبادان که در هر شرایطی حامی تیمشان بوده اند، مطمئناً دیدار سختی تر را تجربه می کند.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند، افزود: خوشبختانه محروم نداریم، اما عبدالله ناصری هفته گذشته مصدوم شد و او را در اختیار نداریم. حسین ساکی نیز مصدومیت جزیی دارد که کادر پزشکی در تلاش اند تا او به دیدار فردا برسد.

آل‌کثیر می‌داند سه هفته گل نزدن برای آقای گل خیلی سخت است

او در پاسخ به سوالی درباره عیسی آل‌کثیر و اینکه از حضورهای قوی نیم فصل اول فاصله گرفته و در سه دیدار اخیر موفق به گلزنی نشده است، بیان کرد: به نظر من، آل‌کثیر باید به فکر خودش باشد. او مجبور و موظف است که با تمام وجود به رقابت بپردازد. فکر می کنم سه هفته است که گل نزده و قطعا هیچ بازیکنی قصد کم‌کاری ندارد و با تمام توان به میدان می رود. حتما آل‌کثیر می‌داند سه هفته گل نزدن برای آقای گل خیلی سخت است که امیدوارم در دیدار فردا جبران کند. این را هم بگویم که او در تمرینات بسیار با انگیزه است و امیدوارم این انگیزه را هم در شرایط میدانی حفظ کند تا دوباره شاهد گلزنی‌های آل کثیر همچون نیم‌فصل اول باشیم.

انرژی منفی موجود در تیم به دو دیدار اخیر با اسکوچیچ  بر می گردد

فرحانی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با رفتن اسکوچیچ تیم هنوز در شوک به سر می برد و نتوانسته همچون نیم فصل اول نتیجه گیری کند، افزود: قبلا هم گفته بودم، ما روزهای خوبی با اسکوچیچ داشتیم و هیچ کس نمی‌تواند منکر شود. ولی نه با رفتن نهایی اسکوچیچ بلکه قبل از دیدار با تیم نفت مسجدسلیمان متاسفانه در رختکن به جای این‌ که درباره تاکتیک تیم صحبت کند، درباره خداحافظی و رفتنش حرف زد و انرژی منفی به بازیکنان منتقل کرد. لذا این انرژی منفی موجود در تیم به دو دیدار اخیر با اسکوچیچ  بر می گردد. زیرا انگیزه بالای بازیکنان در پروسه جدایی اسکوچیچ از دست رفت. امیدوارم در تیم ملی کشورمان موفق باشد. امیدوارم به روزهای خوب برگردیم این روند را در تیم می بینم. بازیکنان پیش از دیدار با ذوب آهن تا این لحظه با انگیزه تر تمرین می‌کنند و هدفشان فقط موفقیت است. به هر حال مربیانی مثل اسکوچیچ و سرجیو می آیند و می‌روند ولی مهم موفقیت تیم صنعت نفت است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در حال حاضر در راس کادر فنی ما مربیان بومی با تجربه قرار دارند و در این مدت انگیزه بازیکنان بسیار بالا رفته و مطمئنم اگر این شرایط تمرینی در دیدار فردا نمود پیدا کند، قطعا بر تیم گل گهر با اختلاف گل به پیروزی می رسیم.

تماشاگران آبادان ثابت کرده‌اند که در شرایط سخت کمک‌حال تیم هستند

او در خصوص حضور هوادارن در دیدار فردا تاکید کرد: هواداران نفت همیشه حامی تیم بوده و هستند و با یک برد طرفدار تیم نشده اند که با یک، دو و یا سه شکست دست از تشویق تیم بردارند. تماشاگران آبادان ثابت کرده‌اند که مخصوصا در شرایط سخت کمک‌حال تیم بوده‌اند. مطمئنم فردا با حمایت هواداران روز سختی را برای گل‌گهر رقم خواهیم زد.

فرحانی درباره مطرح شدن نام علیرضا منصوریان برای هدایت صنعت نفت آبادان، گفت: ما هم مثل شما از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که با منصوریان مذاکره شده؛ به نظر من چنین چیزی صحت ندارد. من فکر می کنم توانایی بچه‌های آبادان بالاست و باید به مربیان آبادانی فرصت داده شود که خدا را شکر تا این لحظه این فرصت داده شده است. به هر حال "بهنام سراج" اسم کمی نیست. او و کادرش همه در حال تلاش هستند. فکر می کنم اگر قرار است مربی ایرانی هدایت تیم را بر عهده داشته باشد، همین کادر خواهد بود و فکر نمی‌کنم منصوریان یا کسی دیگر باشد.

حسین بغلانی می توانست حداقل 60 الی 70 دیدار ملی در کارنامه‌ داشته باشد

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت حسین بغلانی در تیم، تصریح کرد: حسین بغلانی؛ حسین بغلانی 15 سال برای فوتبال این شهر زحمت کشیده، اما آن‌ قدر از دست حسین ناراحتم که یک بار هم با او تماس نگرفتم. حسین فوتبالیست بزرگی است. کار مدافعان در تیم دفع توپ است و همه خوب محکم بازی کردن و دفع توپ مدافعان را می بینند و اینطور به نظر می رسد که کار با پای ضعیفی دارند، ولی حسین بغلانی از این قاعده مستثنی است چون هم می تواند دفاع وسط و هم هافبک دفاعی بازی کند و هم  در دفاع راست. من بیش از 6 الی هفت سال مداوم در کادر نفت هستم و معتقدم هیچ کس در حق حسین کم لطفی نکرده بلکه خودش در حق خودش کم لطفی کرده است. حسین باید از خودش شروع کند. بازیکنی مثل او اگر قدر خودش را می‌دانست الان باید حداقل 60 الی 70 دیدار ملی در کارنامه‌اش داشته باشد. بغلانی بار فنی بالایی دارد و بچه خوبی است، اما نیاز به پشت کار و تلاش بیشتر داره و باید از خودش شروع کند چون فکر نمی کنم کسی در حق حسین ظلمی کرده باشد.

فرحانی در پاسخ به حرف یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا او در تمرینات کم کاری کرده است، افزود: حسین بغلانی باید از خودش شروع کند و تلاش و تمرین بیشتری داشته باشد. هیچ مربی، بازیکن خوبش را کنار نمی‌گذارد. فوتبال یک ورزش حرفه ایی است و اگر شما کار خواسته شده را انجام ندهید یکی دیگر این کار را انجام می دهد. بازیکنانی مثل" قریشی، اهل‌شاخه یا عقیل کعبی درسته بچه این شهر نیستند، اما با تمام توانشان در حال تلاش هستند. این تیم  به حسین هم تعلق دارد او 15 سال برای این تیم زحمت کشیده، من و همه حسین را دوست داریم، اما باز هم تاکید می کنم که او باید از خودش شروع کند و دوباره صاحب موقعیت بشود، بازیکنی مثل حسین با بار فنی بالا هر وقت وارد زمین شود کمک حال خوبی برای تیمش خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول رقابت های لیگ برتر نوزدهم قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز