صنعت نفت آبادان ۱ - ۲ گل گهر سیرجان؛

دومین شکست خانگی صنعت نفت با دبل شاکری/دست پر جلالی از نفت بحران زده

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۹:۲۷
کد خبر: ۹۶۴۳۳۶
دومین شکست خانگی صنعت نفت با دبل شاکری/دست پر جلالی از نفت بحران زده
صنعت نفت آبادان از هفته بیستم لیگ برتر دومین شکست خانگی خود را در مقابل تیم گل گهر سیرجان تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز در حالی به دیدار تیم گل گهر سیرجان رفت که در سه دیدار قبلی خود با نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل بحران سرمربی کروات خود دچار شکست شده بود. از طرفی امروز بهنام سراج را هم بر روی نیمکت ندارد. سراج در دیدار قبلی با ذوب آهن به دلیل اعتراض از زمین اخراج شد و این رقابت را هم از دست داد و کار هدایت طلایی پوشان از کنار زمین امروز بر عهده کاظم فرحانی بود.

در نیمه اول این دیدار سهم حضور بازیکنان جلالی در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان بیشتر از حضور بازیکنان صنعت نفت در زمین حریف بود و توانستند بالاخره در دقیقه27 ضربه از روی یک ضربه ایستگاهی، احمد زنده روح با ارسال توپ یونس شاکری را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه سالاری کرد تا نیمه اول با برتری شاگردان جلالی به پایان برسد.

در ادامه و در نیمه دوم، رقابت دو تیم تا دقیقه 87 پایاپای بود تا اینکه نفت در دقیقه 88 بعد از برخورد شوت رضا جبیره به دست عبدالله حسینی، صاحب یک پنالتی شد و آل کثیر توانست به این شکل اولین گل صنعت نفت را پس از چهار دیدار به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و هر چند فشار حملات نفت رفت رفته بیشتر شد اما روی یک ضد حمله، جاماندن مدافعان صنعت نفت و البته دفع ناقص سالاری در دقیقه 92، یونس شاکری دوباره برای تیمش موفق به گل زنی شد.

به این ترتیب صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک از گل گهر متحمل شکست شد تا چهارمین باخت پیاپی خود را تجربه کرده باشد.

در همین راستا ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، سید محمد قریشی، مهدی حنفی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده(54- بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی(74- سید فاخر تهامی)، طالب ریکانی، میلاد جهانی و عیسی آ‌ل‌کثیر بازیکنان صنعت نفت در مقابل تیم گل گهر سیرجان بودند.

همچنین میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، سید احمد موسوی(76- رضا علیاری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی(67 - مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، میلاد کمندانی، گادوین منشا و یونس شاکری بازیکنان مجید جلالی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت حمید حاج‌ملک و کمک‌ جلیل شعرانی و حسین مرادی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده یدالله جهانبازی بود.

در این دیدار امین پورعلی در دقیقه 82 از گل‌گهر سرجان، تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود که کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان با این شکست 30 امتیاز باقی ماند و با یک پله سقوط به جایگاه هفتم آمد. مچنین تیم گل گهر سیرجان 16 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز