مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد:

بضاعتمان همین مقدار است/رفتن اسکوچیچ ضربه بدی به نفت بود/کادر فنی جوان و بومی صنعت نفت نیاز به فرصت و حمایت دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۰۳:۳۸
کد خبر: ۹۶۴۳۴۵
بضاعتمان همین مقدار است/رفتن اسکوچیچ ضربه بدی به نفت بود/کادر فنی جوان و بومی صنعت نفت نیاز به فرصت و حمایت دارد
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: توانمان همین است و باید تیم تقویت می شد که در نیم فصل این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کاظم فرحانی پس از باخت خانگی دو بر یک تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم گل گهر سیرجان با حضور در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفیم از این باخت، اظهار کرد: ما صاحب موقعیت های زیادی بودیم و می توانستیم برنده این دیدار بشویم، اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد و در حالی که می توانستیم این رقابت را با اختلاف گل ببریم، به مهمان واگذار کردیم.

او بابیان اینکه کادر فنی تیم جوان و پرتلاش هستند، گفت: متاسفانه روی یک ضدحمله گل خوردیم، حقیقتا شرایطمان بسیار سخت است. در نیم فصل اول نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم.

مربی دروازه بانان صنعت نفت آبادان افزود: ما امروز از سه تعویضمان دو تعویض به این خاطر بود که سمت راست تیم را ترمیم کنیم. واقعا نیاز به بازیکن داریم، اما با همه این احوال و با کمبودهای موجود و مسایل مالی که از اول فصل تا کنون گریبانگیر باشگاه است، شرایط را سخت تر کرده، ولی بازیکنان و کادر فنی با تمام توان در تلاش هستند، در نیم فصل اول شاهد تلاش فوق العاده همین کادر بودید، با همه مشکلات مجبوریم با همین نفرات کار رو ادامه بدهیم بضاعتمان همین است و امیدواریم شرایط بهتر بشود.

فرحانی در خصوص تاکتیک امروز صنعت نفت بیان کرد: ما با همان ترکیب و تاکتیک زمان اسکوچیچ به میدان رفتیم، ولی متاسفانه روی ضد حملات گل ها را دریافت کردیم. از طرفی عبدالله ناصری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. در هر صورت توانمان همین است و باید تیم تقویت می شد که در نیم فصل این اتفاق نیفتاد.

او در خصوص ادامه حضور کادر فنی بومی، گفت: مسوولیت سرمربی گری فعلا به بهنام سراج سپرده شده اگر چه امروز به دلیل محرومیت او در دیدار با ذوب آهن، بنده به عنوان دستیار سراج مسوول هدایت بازیکنان از کنار زمین بودم. در کل فعلا مسوولیت تیم به مربیان بومی موکول شده و در تلاش هستیم شرایط تیم بهتر شود و تصمیم گیرنده نهایی مسوولین باشگاه هستند. چنانچه قرار باشد کسی به تیم اضافه شود یا کم شود با تصمیم باشگاه است. ما هم با باشگاه قرارداد داریم و در حال انجام وظیفه هستیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت اعتماد به نفس بازیکنان نفت، اضافه کرد: من بارها گفته ام که با اسکوچیچ روزهای خوبی داشتیم و مربی بزرگی است، اما رفتن او ضربه بدی برای صنعت نفت بود، حضور اخیر این سرمربی انگیزه لازم را از بازیکنان گرفته بود، او مدام از رفتن حرف می زد و مریض اش بهانه بود، او می گفت حضورم هر روز من در صنعت نفت به اندازه یکسال است و از این قبیل حرف ها، اما حالا می بینیم از روزی که به تهران رفته هر روز به یک تیم سر می زند، به هر حال بازیکنان یک نیم فصل تمام را با یک سرمربی بودند و به شرایط و سیستم تمرینی او عادت کرده اند، از طرفی کادر بومی تیم هم که در راس کار قرار گرفتند جوان هستند و نیاز به حمایت دارند.

فرحانی با تکرار این موضوع که نتوانستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم، تصریح کرد: دو دفاع ما یعنی عبدالله ناصری و حسین ساکی مصدوم شدند و این ضعف امروز خودش را در زمین نشان داد، شما دیدید که محمود مطلق زاده را در پست هافبک دفاعی راست بازی دادیم که تخصصش نبود.

او با تکرار اینکه بضاعتمان همین است، گفت: آیا می توانیم حالا بازیکنی جذب کنیم، آیا شرایط مالی باشگاه اجازه جذب بازیکن جدید را به ما می دهد، توان ما همین است و باید بازیکنان تلاششان را مضاعف کنند تا نتیجه بگیریم. شما ببینید چرا منشا به صنعت نفت آبادان نیامد و به گل گهر سیرجان رفت، به این دلیل که قرارداد و شرایط مالی سیرجان بهتر از نفت بود.

فرحانی با بیان اینکه برای تهیه بلیط و هتل هم مشکل داریم، افزود: مدیر عامل باشگاه شبانه روز در تلاش است تا مشکلات برطرف شود. شرایط سختی داریم، انتظارمان این است در این شرایط به ما کمک شود و حمایت شویم، به ویژه از اصحاب رسانه که همیشه کمک حال تیم بودند در این شرایط بیشتر انتظار داریم. در حال حاضر کادر بومی تیم؛ بهنام سراج، بچاری و امید شریفی نسب بچه های این شهر و این تیم هستند و نیاز به فرصت و حمایت دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز