فرماندار ویژه شهرستان آبادان خبر داد:

گزارش تخلف تبلیغاتی کاندیداها به شورای نگهبان ارسال می شود / ورود دادستان آبادان به پرونده تخلفات انتخاباتی

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۲۳:۳۵:۳۲
کد خبر: ۹۶۴۸۹۳
گزارش تخلف تبلیغاتی کاندیداها به شورای نگهبان ارسال می شود / ورود دادستان آبادان به پرونده تخلفات انتخاباتی
فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: کاندیداهایی که به حقوق عمومی تعرض کرده اند بدانند صلاحیتی متزلزل دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امشب در حاشیه بازدید میدانی از مناطق مختلف شهر آبادان با تاکید بر اینکه به غیر از مکان های در نظر گرفته شده که شهرداری معین کرده، الصاق بنر یا پوسترهای تبلیغاتی انتخابات تخلفی محرز محسوب می شود، اظهار کرد: صاحبان پوسترها مسوول مستقیم این تخلف هستند و در این خصوص گزارشی تکمیل و پرونده های متشکله به زودی تسلیم شورای نگهبان و دادسرا خواهد شد.

او با بیان اینکه با هیچ کس تحت هر عنوانی که باشد، تعارف نداریم، گفت: نصب آثار تبلیغاتی بر تابلوها، پایه های برق، دیوارها و اماکن مختلف شهری مصداق بارز تجاوز به حقوق عمومی شهروندان است و جرم محسوب می شود که در این مورد دادستان شهرستان به پرونده های برخی کاندیداهای متخلف ورود جدی خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: در این خصوص با خبر شدیم که شورای نگهبان نسبت به صلاحیت این قبیل کاندیداها تشکیک نموده و در حال بررسی جدی صلاحیت مجدد آنها است.

موسوی تصریح کرد: کاندیداهایی که اقلام تبلیغاتیشان در مکان هایی غیر از محل های تعیین شده الصاق شده است، هرچه سریع تر نسبت به پاکسازی آن اقدام نمایند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان اضافه کرد: یگان های اجراییات سه گانه شهرداری آبادان نیز سریع تر کار پاکسازی اماکن را از هر گونه آثار تبلیغاتی آغاز نماید.

لازم به ذکر است که تعداد کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان 23 نفر است که از این تعداد بعد از انتخابات دوم اسفند ماه جاری، سه نماینده به مجلس معرفی می شوند.

 

 

نظر شما