رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد:

تعداد کاندیداهای انصرافی خوزستان به ۳۳ نفر رسید/هیچ فرد جدیدی تایید صلاحیت نشده است

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۰:۰۸
کد خبر: ۹۶۵۷۸۳
تعداد کاندیداهای انصرافی خوزستان به ۳۳ نفر رسید/هیچ فرد جدیدی تایید صلاحیت نشده است
رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تعداد کاندیداهای انصرافی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خوزستان به ۳۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده امروز با بیان اینکه از ۲۶ بهمن تا کنون ۲۲ نفر از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ادامه رقابت انصراف دادند، اظهار کرد: در مجموع تا کنون تعداد کاندیداهای انصرافی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خوزستان به عدد ۳۳ رسیده است.

او در توضیح حوزه های انتخابیه داوطلبین انصرافی، گفت: از ۲۲ داوطلب انصرافی؛ چهار نفر از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه، یک نفر از حوزه انتخابیه اندیمشک، چهار نفر از حوزه انتخابیه دزفول، دو نفر از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر، چهار نفر از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند، سه نفر از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، سه نفر از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک و یک نفر هم از حوزه انتخابیه شوش انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در خصوص تغییر در تعداد کاندیداها بر اساس تایید صلاحیت های جدید، تاکید کرد: به غیر از اسامی اعلام شده، تا کنون هیچ فرد دیگری از استان خوزستان تایید صلاحیت نشده و تایید صلاحیت برخی از اسامی نام برده شده در فضای مجازی شایعه ایی بیش نیست.

به گفته حسین‌زاده، به غیر از پنج نفر که قبلا حوزه انتخابیه خود را در خوزستان تغییر داده بودند، هیچ تغییر دیگری در حوزه انتخابیه افراد انجام نشده است.

لازم به ذکر است که خوزستان دارای ۱۴ حوزه اصلی است که داوطلبین این حوزه ها برای کسب سهمیه ۱۸ کرسی مجلس یازدهم خوزستان رقابت می کنند. از این تعداد سه کرسی متعلق به اهواز، سه کرسی متعلق به آبادان و ۱۲ حوزه دیگر هر کدام داری یک کرسی هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز