با دستور وزیر نفت؛

کارگروه هماهنگی تامین لوله پروژه گوره_جاسک تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۲۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۸۵۶
کارگروه هماهنگی تامین لوله پروژه گوره_جاسک تشکیل شد
با حضور وزیر نفت کارگروه هماهنگی تامین لوله پروژه گوره_جاسک با حضور مدیران نفتی، صنایع فولاد و لوله سازی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بیژن نامدار زنگنه عصر امروز در قالب سفری دو روزه به خوزستان، وارد اهواز شد و مورد استقبال استاندار و مدیران نفتی و فولاد خوزستان قرار گرفت.

وزیر نفت امشب و در اولین برنامه کاری از خط تولید ورق های عریض و ورق های API( مورد استفاده در صنایع نفت و گاز) شرکت فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد.

زنگنه سپس در نشستی به این منظور که با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت و صنعت فولاد حضور داشتند، شرکت کرد و از طریق مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فولادسازی و لوله‌سازی کشور در جریان پیشرفت و موانع تسریع اجرای قراردادهای صنعت نفت و صنایع فولاد قرار گرفت.

همچنین در این نشست گزارشی از امکانات و توانمندی‌های صنعت فولاد به‌ویژه در زمینه تامین نیازهای صنعت نفت ارایه شد.

امید ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در این نشست با اشاره به اینکه سفارش‌های صنعت نفت و گاز  به صنایع فولاد سبب تامین بخش قابل توجهی از نقدینگی مورد نیاز برای توسعه و نوسازی مجتمع‌های تولید کننده فولاد شده است، در خصوص مشکلات تولید لوله‌های ترش توضیحاتی ارایه نمود و وزیر نفت راهکارهای اجرایی و عملیاتی را برای به حداقل رساندن مشکلات بیان کرد.

همچنین علی خنیفر مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز نیز ضمن تشکر از اعتماد وزیر نفت به دلیل حمایت از تولید لوله‌های داخلی که منجر به ادامه حیات کارخانه‌های لوله سازی شده است، بر انجام به موقع تعهدات این شرکت برای تامین لوله مورد نیاز پروژه راهبردی گوره_جاسک تاکید کرد.

در همین راستا با دستور وزیر نفت، کارگروهی با حضور مدیران شرکت ملی نفت ایران، فولاد اکسین خوزستان، شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان و لوله‌سازی اهواز به منظور هماهنگی و تسریع در تامین لوله مورد نیاز پروژه راهبردی گوره_ جاسک تشکیل شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز