سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند بیان کرد:

نقد های منصفانه اهالی رسانه اثر بخش است/تشکیل خانه مطبوعات اروند تا ۱۵ اسفند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۴:۴۶
کد خبر: ۹۶۶۷۵۹
نقد های منصفانه اهالی رسانه اثر بخش است/تشکیل خانه مطبوعات اروند تا ۱۵ اسفند
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، سعی داریم خانه مطبوعات منطقه آزاد اروند را تا ۱۵ اسفندماه راه اندازی نماییم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رضا مردانی در نشست هم اندیشی که با حضور اصحاب رسانه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه ها نقش مهمی در جامعه به عهده دارند و قلم اهالی رسانه در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بسیار اثر بخش است.

او گفت: منطقه آزاد اروند دارای قدمت و پتانسیل خوبی در زمینه فعالیت های رسانه ای است و مردم فهیم آن، از فعالیت های فرهنگی هنری و رسانه ای به خوبی استقبال می کنند و پیگیر آن هستند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، سعی داریم خانه مطبوعات منطقه آزاد اروند را تا ۱۵ اسفندماه جاری راه اندازی نماییم تا بتوانیم حمایت های خاصی را از اهالی رسانه به انجام رسانیم.

مردانی از رسانه ها خواست تا نقد های منصفانه را در راستای سالم سازی و جلوگیری از ناهنجاری های جامعه  سرلوحه خود قرار دهند تا جامعه مسیر پیشرفت خود را بهتر طی نماید.

او در خصوص لغو امتیاز برخی از نشریات منطقه نیز بیان کرد: در این مسیر همکاری نزدیکی ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم رسانه های منطقه آزاد اروند از نظر مادی بنیان قوی تری پیدا کنند و مشکلات شان حل شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در خصوص عدم پرداخت یا تاخیر در پرداخت هزینه های درج آگهی توسط برخی دستگاه ها، اضافه کرد: می توان با تعاملاتی برخی از مشکلات پیش رو را رفع نمود ولی از آنجایی که ادامه فعالیت رسانه ها به پرداخت هزینه های درج آگهی ها بستگی دارد، باید مدیران دستگاه ها خود را ملزم به پرداخت این هزینه ها در اسرع وقت بدانند.

لازم به ذکر است که در این جلسه اهالی رسانه شهرستان آبادان نقطه نظرات و مشکلات خود را با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در میان گذاشتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز