فرماندار ویژه شهرستان آبادان بیان کرد:

۲۲۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در آبادان هستند/ فعالیت ۲۸۰۰ نفر در برگزاری انتخابات

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۶:۳۶
کد خبر: ۹۶۶۷۷۵
۲۲۹ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در آبادان هستند/ فعالیت ۲۸۰۰ نفر در برگزاری انتخابات
فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: ۲۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن هستند

سید زین العابدین موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۲۵ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۳ سیار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه شهرستان آبادان در نظر گرفته شده است که در حدود دو هزار و ۸۰۰ نفر نیز کار برگزاری انتخابات را در شهرستان بر عهده دارند.

نماینده عالی دولت در آبادان با بیان اینکه در این دوره یک نفر خانم از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده بود و به آبادان انتقال یافت، بیان کرد: مجموعا ۶۱ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان داوطلب حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند که از این تعداد نهایتا صلاحیت ۲۲ نفر توسط شورای نگهبان تایید شد که شامل ۲۱ آقا و ۱ نفر خانم هستند. همچنین با توجه به انتقال یک نفر بانو از تهران به این حوزه در مجموع داوطلبان آبادان ۲۳ شدند و در ستاد های انتخاباتی خود در حال تبلیغات و فعالیت هستند.

موسوی افزود: از این حوزه ۳ نفر انصراف دادند که ۲ نفر قبل از تایید صلاحیت و یک نفر بعد از تایید صلاحیت منصرف شده است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: همه مقررات و ضوابط انتخاباتی فصل تبلیغات داوطلبان به صورت کتبی و شفاهی به داوطلبان ابلاغ و توضیح داده شد و جلسه ای با حضور کاندیداها در فرمانداری منعقد شد که دومین جلسه با حضور آنها و شورای تامین فردا پنجشنبه در فرمانداری برگزار می شود.

طبق گفته فرماندار آبادان آخرین آمار جمعیت این شهرستان در حدود ۳۰۰ هزار نفر است.

لازم به ذکر است که آبادان دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

نظر شما