استاندار خوزستان بیان کرد:

مردم با حضور در انتخابات از حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت استفاده کنند

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸:۱۱
کد خبر: ۹۶۶۸۲۸
مردم با حضور در انتخابات از حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت استفاده کنند
استاندار خوزستان با بیان اینکه حضور پیدا نکردن مردم در پای صندوق‌های رای به معنی برگزار نشدن انتخابات نیست، گفت: از همه مردم دعوت می‌شود تا از این حق قانونی که می‌تواند باعث تعیین سرنوشت کشور شود، استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز اظهار کرد: مردم با استفاده از حقی که قانون به آنها داده می‌توانند به طور مستقیم در تعیین سرنوشت خود و کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده کنند.

او با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مشخص شدن وکلای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: تعیین سرنوشت در دنیای مدرن از طریق برگزاری انتخابات ممکن است و بر این اساس در جوامع مدرن این مشارکت از سوی مردم، توسعه و آبادانی را در پی دارد.

استاندار خوزستان این مشارکت را دخالت مستقیم مردم برای اداره جامعه ارزیابی کرد و افزود: روز جمعه دوم اسفند، روزی برای انتخاب نمایندگان و وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی است و این انتخابات را می‌توان یکی از مواردی دانست که مردم برای تعیین سرنوشت خود در آن حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند به اقتدار و امنیت هر چه بیشتر کشور منجر شود، تصریح کرد: مردم می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رای در تعیین سرنوشت کشور تاثیر مستقیمی داشته باشند.

شریعتی در پایان بیان کرد: هر چه انتخابات پرشورتر باشد مسیر حرکت کشور در راستای توسعه هموارتر و آینده جامعه ایران اسلامی روشن‌تر خواهد شد.

لازم به ذکر است که خوزستان دارای ۱۴ حوزه اصلی است که داوطلبین این حوزه ها برای کسب سهمیه ۱۸ کرسی مجلس یازدهم خوزستان رقابت می کنند. از این تعداد سه کرسی متعلق به اهواز، سه کرسی متعلق به آبادان و ۱۲ حوزه دیگر هر کدام داری یک کرسی هستند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز