معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

ما در قبال رای مردم مسوولیم/ برخی پرونده بد اخلاقی های انتخاباتی به جاهای باریک کشیده می شود/ تخلف تعدادی از کاندیداها باعث تعجب است/ صدور دستور دادستان بر پرونده های تشکیل شده

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۶:۲۹
کد خبر: ۹۶۷۶۳۱
ما در قبال رای مردم مسوولیم/ برخی پرونده بد اخلاقی های انتخاباتی به جاهای باریک کشیده می شود/ تخلف تعدادی از کاندیداها باعث تعجب است/ صدور دستور دادستان بر پرونده های تشکیل شده
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: قوه قضاییه به صورت جدی در حال بررسی و رصد تخلفات است همچنین از طرفی دستگاه های نظارتی پرونده هایی را تشکیل داده اند که احتمالا برخی از پرونده های تشکیل شده به جاهای باریک کشیده می شود.

سید زین العابدین موسوی امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با بیان اینکه همچون دگر نقاط کشور کار اخذ رای در شعب شهرستان از ساعت هشت صبح آغاز شد، اظهار کرد: ساعت رای گیری دو بار تمدید شد که شامل شهرستان آبادان هم بود.

او با بیان اینکه در آبادان 138 شعبه اخد رای دایر است، گفت: از این تعداد 16 شعبه در اروند کنار و 13 شعبه سیار(12 شعبه در آبادان و بخش مرکزی و یک شعبه در اروندکنار) و 122 شعبه ثابت هم در بخش مرکزی و شهر آبادان مسوولست اخذ رای را از شهروندان بر عهده دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه تعرفه به اندازه کافی در اختیار داریم، افزود: تا پیش از عصر حضور مردم هم تقریبا خوب بود اما از عصر تا کنون شعب اخذ رای با استقبال بیشتری مواجه شدند که امیدواریم تا پایان ساعت اعلام شده بتوانیم رای همه کسانی که به پای صندوق های آمده اند را اخذ نماییم.

موسوی با بیان اینکه الزامی به اخذ اثر انگشت رای دهندگان نیست، بیان کرد: افرادی هم که شناسنامه آنها فاقد عکس است نیز می توانند رای بدهند و در این خصوص نیز مشکلی نیست اما در این صورت کارت ملی خود را نیز باید به همراه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در آبادان ضمن تذکر به کاندیداها به بد اخلاقی های انتخاباتی برخی نامزدها در حوزه انتخابیه شهرستان اشاره کرد و افزود: به کاندیداها تذکر می دهم به ویژه آنهایی که در این مدت با بد اخلاقی انتخاباتی سبب ناراحتی شهروندان شدند، بدانند که دستگاه های ذیربط تمامی موارد را رصد و مستند کرده اند که به بزودی رسیدگی می شود.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به تخلفات صورت گرفته تصریح کرد: از تخلفات صورت گرفته این افراد که قرار است نماینده مردم بشوند و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، تعجب می کنیم.

موسوی بیان کرد: دادستان شهرستان پرونده بسیاری را در این خصوص در اختیار دارد که به صورت پیوسته و ویژه در حال رسیدگی است.

نماینده عالی دولت در آبادان تصرح کرد: برای اولین بار دادستان شهرستان شخصا در کنار ما، در سطح شعب و شهرستان به صورت مستقیم تخلفاتی را دریافت نموده اند و در حال رصد هستند که در این  باره بررسی و دستوراتی صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه کاندیدا ها برای خودشان گرفتاری درست نکنند، اضافه کرد: قوه قضاییه به صورت جدی در حال بررسی و رصد تخلفات است همچنین از طرفی دستگاه های نظارتی پرونده هایی را تشکیل داده اند که احتمالا برخی از پرونده های تشکیل شده به جاهای باریک کشیده می شود.

موسوی در پایان گفت: ما همانگونه که در قبال حقوق کاندیدا ها مسوولیت داریم، در قبال مردم و رای مردم نیز مسوولیم و امیدواریم که شاهد انتخابات سالم و خوبی تا پایان باشیم.

لازم به ذکر است که شهرستان آبادان با حدود 300 هزار نفر، 219 هزار نفر واجد شرایط رای دادن دارد که برای انتخاب سه کرسی به پای صندوق های رای رفته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز