فرماندار ویژه شهرستان آبادان تاکید کرد:

آماده هستیم تا شهری عاری از کرونا داشته باشیم/هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در خوزستان و آبادان وجود ندارد/دادستان با انتشار دهندگان شایعات در خصوص کرونا برخورد جدی خواهد کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۳:۳۰
کد خبر: ۹۶۸۸۳۱
آماده هستیم تا شهری عاری از کرونا داشته باشیم/هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در خوزستان و آبادان وجود ندارد/دادستان با انتشار دهندگان شایعات در خصوص کرونا برخورد جدی خواهد کرد
شورای تامین و کار گروه بحران دو جلسه ی مستمری بود که فرماندار ویژه آبادان ساعاتی پیش تشکیل داد تا تمام مسایل درمانی و پیشگیری را در خصوص کرونا ویروس مورد پایش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شورای تامین و کار گروه بحران دو جلسه ی مستمری بود که فرماندار ویژه آبادان ساعاتی پیش تشکیل داد تا تمام مسایل درمانی و پیشگیری را در خصوص کرونا ویروس مورد پایش قرار دهد.

در همین راستا رییس شورای تامین شهرستان آبادان در حاشیه این نشست اظهار کرد: در دو نشست پیاپی که با حضور متولیان امر برگزار شد، تمام موارد لازم مورد بررسی قرار گرفت. ریاست دانشگاه های علوم پزشکی استان هم اعلام کرده که تا کنون حتی یک مورد ابتلا به این ویروس وجود نداشته است.

سید زین العابدین موسوی افزود: نگرانی مردم را درک کرده ایم و منتظر نخواهیم ماند کرونا ویروس به آبادان بیاید. کار ویژه و اصلی ما در این خصوص پیشگیری خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: در همین رابطه ابلاغ ها و دستورات لازم به دستگاهای شهرداری، فرودگاه‌، دانشکده علوم پزشکی، گمرک و دیگر ارگان های مربوطه داده شده است. تمامی مدخل‌های ورود جاده ای، هوایی و دریایی پایش خواهد شد. بنرهای آموزشی نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

او در خصوص کمبود ژل ضد عفونی و ماسک بیان کرد: قرار است این اقلام از سطح داروخانه ها به سمت مکان‌هایی که دانشکده تعیین می کند برده شود و با قیمت ارزان‌تر در دسترس مردم قرار بگیرد. تجمعات، کنسرت ها، سینماها، مراکز عرضه ی قلیان تا چند روز در محدودیت طرح پیشگیری قرار خوهند گرفت.

رییس شورای تامین آبادان با بیان اینکه شهروندان اطلاعات صحیح را فقط از رسانه های رسمی پیگیری نمایند، تاکید کرد: برخی از سوء استفاده کنندگان اقدام به انتشار شایعاتی در فضای مجازی نموده اند و فیلم‌هایی در این خصوص پخش کرده اند که جا دارد از همین جا اعلام کنم که به هیچ عنوان این تصاویر و کلیپ ها متعلق به آبادان نیست. این شایعات در معرض پایش و رصد، دستگاه‌های امنیتی قرار گرفته است و هر جا لازم شد دادستان شهرستان به این قضیه ورود خواهند کرد.

موسوی پیرامون کشتی‌های چینی که در ساحل اروند پهلو می‌گیرند، تسریح کرد: ماه پیش هم کشتی چینی به اروند رود آمد و همگان دیدند که علاوه بر پایش بهداشتی خدمه ی کشتی، اجازه پیاده شدن به آنان ندادیم. از این پس هم تا رسیدن به شرایط عادی همین رویه را با شناورهای چینی و هر شناوری که مشکوک باشد، در دستور کار داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز