فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:

دستگیری سارقان سابقه دار داخل خودرو در آبادان

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۶:۴۷
کد خبر: ۹۶۹۴۷۶
دستگیری سارقان سابقه دار داخل خودرو در آبادان
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: سه نفر از سارقان سابقه دار داخل خودرو که به صورت باندی عمل می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت شکایات متعدد در خصوص سرقت های داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان به خصوص حوزه احمدآباد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

 او گفت: پس از تشکیل تیم ویژه بازرسی و با کنترل سارقان سابقه دار، سرنخ هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد سه نفر از سارقان سابقه دار که به صورت باندی عمل می کردند، در سرقت ها مشارکت داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، ماموران کلانتری ۱۵ احمد آباد در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه این سارقان  سابقه دار را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از محل سکونت این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله ضبط و باند خودرو، فلش مموری ، پتوی مسافرتی به ارزش تقریبی پنجاه میلیون ریال کشف شد.

تقی زاده بیان کرد: متهمان در بازجویی با پلیس، به 9 فقره سرقت از داخل خودرو در سطح شهر به ویژه در احمدآباد، با شیوه تخریب قفل صندوق و خم کردن درب خودروها و سپس فروش اموال مسروقه به تعدادی مال خر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان اضافه کرد: تا کنون دو نفر از مالباختگان شناسایی شد و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز