مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

ورزش و جوانان خوزستان در آماده باش/اماکن ورزشی استان مهیای سیل زدگان احتمالی است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۶:۴۰
کد خبر: ۹۶۹۷۰۲
ورزش و جوانان خوزستان در آماده باش/اماکن ورزشی استان مهیای سیل زدگان احتمالی است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آماده باش مجموعه ورزش و جوانان استان و مهیا بودن سالن های ورزشی برای اسکان سیل زدگان احتمالی، خبر داد.

افشین حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت و تصمیمات ستاد مدیریت بحران خوزستان به دلیل پیشبینی بارش های فراگیر و احتمال وقوع سیل، به منظور کمک رسانی و اسکان سیل زدگان، مجموعه ورزش و جوانان در حالت آماده باش قرار گرفتند و امکانات ورزشی خوزستان به ویژه سالن ها مهیا شده اند.

او گفت: مجموعه ورزش و جوانان خوزستان علاوه بر کلانشهر اهواز، در سایر نقاط استان نیز در آمادگی کامل به سر می برد و همچون زمان سیلاب فروردین امسال، آماده خدمات رسانی است.

لازم به ذکر است که به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در چند استان کشور، همه دستگاه‌ها در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب استان اصفهان و همچنین استان‌های حاشیه البرز مرکزی به حالت آماده‌باش درآمدند.

در همین راستا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از مدیران کل وزارت مطبوعش در استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان درخواست کرد همه امکانات از جمله سالن‌های سرپوشیده و مجموعه‌های ورزشی را در اختیار سیل زدگان احتمالی قرار دهند.

 

نظر شما