ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در منطقه آزاد اروند تشکیل شد؛

اسمعیل زمانی: لزوم آگاهی رسانی به موقع و صحیح به شهروندان/تمامی مبادی ورودی اروند به صورت تخصصی کنترل شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۹۷۳۸
اسمعیل زمانی: لزوم آگاهی رسانی به موقع و صحیح به شهروندان/تمامی مبادی ورودی اروند به صورت تخصصی کنترل شود
عصر امروز نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محدوده منطقه آزاد اروند به ریاست اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عصر امروز با حضور اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مقام های مسوول در منطقه، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تاکید بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی منطقه، اظهار کرد: با توجه بر اهمیت بحران ملی پیش آمده و به منظور بالا بردن نظم بیشتر بین دستگاه های اجرایی منطقه؛ فرماندهی ستاد مبارزه با کرونا ویروس را به رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان محول کرده و از این پس همه ما ۲۴ ساعته در حالت آماده باش و تحت فرمان او هستیم.

اسمعیل زمانی آگاهی رسانی صحیح به عموم مردم را از مهم ترین مسایل در حالت کنونی دانست و افزود: بسیاری از سایت ها و فضاهای مجازی با درج اطلاعات غلط و ناصحیح باعث استرس و تشویش اذهان عمومی شده اند که از نیروی انتظامی تقاضا داریم با عاملین این اخبار کذب برخورد کنند.

او تشکیل کمیته اطلاع رسانی صحیح را در این خصوص بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان باید به عنوان اصلی ترین مرجع اطلاع رسانی منطقه قرار گیرد و تلاش کند در راستای آگاهی عمومی ضریب نفوذش را در میان شهروندان بالا ببرند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به کنترل مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید کرد: با مستقر کردن اکیپ های تخصصی در مبادی ورودی منطقه، فرودگاه و راه آهن باید تلاش کنیم افرادی که مشکوک به بیماری هستند شناسایی و برای کمک های درمانی و آموزشی هدایت شوند.

همچنین در این نشست لغو ورود کاروان راهیان نور، برنامه های ورزشی، مذهبی، همایش ها و ماموریت های اداری از دیگر موارد مهمی بود که مطرح و تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است که بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان معین پذیرش بیماران احتمالی کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان مشخص شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز