معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان؛

نقش پررنگ سازمان های مردم نهاد بر کسی پوشیده نیست/نام گذاری یک روز در تقویم کوچک ترین اقدام در راستای پاسداشت سمن ها است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۴:۳۴
کد خبر: ۹۷۰۵۷۸
نقش پررنگ سازمان های مردم نهاد بر کسی پوشیده نیست/نام گذاری یک روز در تقویم کوچک ترین اقدام در راستای پاسداشت سمن ها است
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی روز جهانی سازمان های مردم نهاد را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی در پیامی به مناسبت روز جهانی سازمان های مردم نهاد این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به شرح ذیل است:

 

به نام خداوند یاری رسان

۲۷ فوریه در تقویم جهانی به عنوان روز سازمان های مردم نهاد نام گذاری شده است، سمن ها همواره از مردم و در خدمت مردم بوده اند و نام گذاری یک روز در تقویم جهانی کوچک ترین اقدام در راستای قدر دانی از این خادمان گمنام و بی ادعا است.

تجربیات بشر در طی سال های گذشته نشان داده، نقش سازمان های مردم نهاد علاوه بر مطالبه گری، شفاف سازی از طریق نظارت عمومی و آگاهی بخشی در زمینه های مختلف  به آحاد جامعه بوده و وظیفه دولت پاسخگویی، اداره شایسته امور و برنامه ریزی در راستای مشارکت عمومی با آینده پژوهشی دقیق است.

در این میان نقش"سازمان‌های مردم نهاد جوان" در گام دوم انقلاب پر رنگ تر از قبل شده و امروز بار مسوولیت اجتماعی بر دوش جوانان این مرز بوم است.

سازمان های مردم نهاد خوزستان همواره در تلاش و در راستای خدمت رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بوده و در حوادث اخیر استان خوزستان مانند سیل فروزدین ۹۸، زلزله مسجدسلیمان و دیگر مشکلات و بحران ها نقشی پر رنگ و بی نظیر ایفا کرده اند.

اینجانب با تاکید بر نقش مهم سازمان های مردم نهاد ضمن گرامیداشت روز جهانی سازمان های مردم نهاد این روز را خدمت تمامی تلاش گران گمنام و بی‌ادعا در این عرصه خصوصا تمامی مسوولین و اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان خوزستان  تبریک عرض می نمایم و از ایزد منان سربلندی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواستارم و همواره خود را متعهد به بستر سازی مناسب برای فعالیت سمن ها می دانم.

 

سهام طرفی حردانی

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز