رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

فعالیت ۴۰ اکیپ بازرسی در سراسر خوزستان/۶ پرونده گران‌فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده در استان تشکیل شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۸:۰۱
کد خبر: ۹۷۰۵۹۳
فعالیت ۴۰ اکیپ بازرسی در سراسر خوزستان/۶ پرونده گران‌فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده در استان تشکیل شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از فعالیت ۴۰ اکیپ بازرسی در سراسر خوزستان و تشکیل ۶ پرونده تخلف گران‌فروشی در زمینه مواد شوینده و ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری در خصوص اقدامات نظارتی سازمان صمت خوزستان در زمینه اقلام مورد نیاز مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اظهار کرد: در حال حاضر اولویت بازرسان سازمان صمت از بازرسی کالای اساسی خارج شده و بر بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه‌کننده مواد شوینده و بهداشتی که در این شرایط برای مردم از همه چیز ضروری‌تر است، متمرکز شده است.

او گفت: در حال حاضر بازرسان سازمان صمت در گشت‌هایی مشترک با معاونت غذا و دارو استان و بازرسان سازمان تعزیرات، نسبت به بازرسی از مراکز عرضه مواد بهداشتی، داروخانه‌ها به صورت منطقه‌ای اقدام می‌کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مشکل اصلی کمبود مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده در استان است، افزود: در استان تولیدکننده مواد ضدعفونی نداریم و در این زمینه مردم با هجوم به مراکز عرضه‌کننده مواد شوینده و بهداشتی نسبت به خرید این اقلام اقدام کرده‌اند و اکنون برخی از فروشگاه‌ها مواد شوینده و ضدعفونی کننده ندارند.

نظری با بیان اینکه با متخلفانی که در شرایط کنونی به دنبال گرانفروشی و سوءاستفاده از شرایط هستند به صورت جدی برخورد می‌شود، بیان کرد: تا کنون بر اساس بازرسی‌های انجام‌ شده ۶ مورد تخلف گرانفروشی در زمینه مواد شوینده و ضدعفونی کننده مشاهده و برای این تخلفات پرونده تشکیل شده است. این پرونده‌ها برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات ارسال شده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر به تشویق فروشندگان می‌پردازیم تا کالاهای مورد نیاز مردم را تهیه و در اختیار مردم قرار دهند زیرا جو روانی که در زمینه کروناویروس وجود دارد شرایطی را ایجاد کرده که مردم به اقلامی از جمله ماسک و موادشوینده و ضدعفونی کننده نیازمند هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۰ اکیپ بازرسی در سراسر استان به منظور جلوگیری از گرانفروشی و احتکار مواد شوینده و ضدعفونی کننده با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: این اکیپ‌ها در قالب گشت‌های مشترک به بازرسی و نظارت بر بازار عرضه موادشوینده و ضدعفونی کننده و همچنین داروخانه‌ها اقدام می‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز