نفت مسجدسلیمان ۱ - ۱ پیکان؛

تارتار همچنان سلطان تساوی ها لیگ نوزدهم است/شلیک میر جوان به ویسی

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹:۲۲
کد خبر: ۹۷۰۷۸۱
تارتار همچنان سلطان تساوی ها لیگ نوزدهم است/شلیک میر جوان به ویسی
شاگردان تارتار در دقایق پایانی از شکست خانگی فرار کردند و در مقابل پیکان به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز از دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، میزبان تیم پیکان بود که در پایان توانست با نتیجه یک بر یک به سیزدهمین تساوی این فصل خود دست یابد.

تیم نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته در دقایق پایانی مغلوب تیم شهر خودرو شده بود و نتوانست خارج از خانه امتیازی کسب کند، این هفته در تدارک جبران بود اما با گل دقیقه 46 شهریار مغانلو در انتهای نیمه اول غافلگیر شد.

نیمه دوم این دیدار نیز هر دو تیم را صاحب موقعیت هایی کرد اما اینبار شاگردان تارتار که دومین تیم جدول از نظر باخت های تیمی هستند، بالاخر در دقیقه 88 به گل تساوی دست یافتند؛ سانتر به موقع مهدی زبیدی از سمت چپ زمین را میرهادی میرجوان با شوتی سر ضرب به گل تبدیل کرد تا همچنان تار تار و شاگردانش جزو معدوود تیم هایی باشند که به این سادگی شکست نمی خورند.

در همین راستا مهدی تارتار در این دیدار حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی، امید سینگ(63- مهدی زبیدی)، سجاد جعفری(85- احسان تاییدی) و میرهادی میرجوان را به میدان فرستاده بود.

همچنین وحید شیخ‌ویسی، سید مهران موسوی، دانیال ماهینی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سعید واسعی(82- حجت حق‌وردی)، فراز امامعلی، ابراهیم صالحی(61- علیرضا کوشکی) و شهریار مغانلو بازیکنان عبدالله ویسی در مصاف با نفت مسجدسلیمان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌ علی احمدی و بهزاد پناهی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده رسول فروغی بود.

در این دیدار آرام آیراپتیان(37) و علیرضا کوشکی(83) از پیکان و حسین ابراهیمی(42) از نفت مسجدسلیمان کارت زرد داور را دریافت کردند.

با گلزنی شهریار مغانلو در این دیدار، این بازیکن 10 همچون عیسی آل کثیر از صنعت نفت آبادان 10 گله شد.

لازم به ذکر است که تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 28 امتیاز در جایگاه هشتم و پیکان با 15 امتیاز در جایگاه شانزدهم لیگ برتر قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز