مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان تا ۱۶ اسفند

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۹:۰۳
کد خبر: ۹۷۰۷۹۱
تمدید تعطیلی اماکن ورزشی خوزستان تا ۱۶ اسفند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تمدید تعطیلی کلیه اماکن ورزشی استان خوزستان(باشگاه های خصوصی و دولتی، استخرها، سالن های ورزشی) از روز شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۰ تا ۹۸/۱۲/۱۶ خبر داد.

افشین حیدری امشب در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش کرونا ویروس و دستور استاندار خوزستان مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی و حفظ نکات ایمنی و بهداشتی، تعطیلی کلیه باشگاه های دولتی و خصوصی، استخرها، سالن های ورزشی تحت نظارت این اداره کل از روز شنبه مورخ۹۸/۱۲/۱۰ تا ۹۸/۱۲/۱۶ تمدید می شود.

او با بیان اینکه از شنبه ۱۰ اسفند ماه تعطیلیه فعالیت های تمامی اماکن ورزشی به مدت یک هفته دیگر ادامه خواهد یافت، گفت: این دستور به تمامی ادارات ورزش شهرستان ها و هیات های ورزشی استان ابلاغ خواهد شد تا آنان نیز اقدام به تعطیلی اماکن ورزشی شهرهای خود نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در این راستا از معاونت ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل، روسای هیات های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های خوزستان درخواست کردیم تا با سرکشی مداوم و نظارت بر چگونگی اجرای این دستور العمل، برای انجام کارهای پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا حساسیت لازم را به خرج دهند.

مقام عالی ورزشی خوزستان با تاکید بر همکاری مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی در این رابطه و همکاری لازم با ادارات ورزش و جوانان، بیان کرد: همشهریان در صورتی که مشاهده کنند باشگاهی در استان طی این مدت دایر است، موضوع را با تماس و یا پیامک به شماره 09305530900 با واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در میان بگذارند  تا کارشناسان بازرسی و حراست ورزش استان به منظور پیشگیری های لازم بهداشتی در این مقطع زمانی نسبت به تعطیلی و پلمپ محل مورد نظر اقدام نماید.

حیدری در پایان اضافه کرد: امیدواریم به زودی شاهد پیشگیری و ریشه کن شدن بیماری کرونا در استان خوزستان و در سطح کشور باشیم تا دوباره شاهد عادی شدن روال فعالیت های ورزشی و حضور ورزشکاران در میادین و اماکن ورزشی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز