سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد:

شناسایی ۱۶ مبتلا به کرونا در خوزستان/فوت ۳ بیمار

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۷:۱۳
کد خبر: ۹۷۱۳۵۳
شناسایی ۱۶ مبتلا به کرونا در خوزستان/فوت ۳ بیمار
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آخرین آمار تا امروز شنبه، ۱۶ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که سه بیمار فوت شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرهاد ابول نژادیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان تا امروز شنبه به ۱۶ نفر و تعداد فوتی ها به سه نفر رسیده، اظهار کرد: این تعداد سه نفر در آبادان، یک نفر دزفول، سه نفر اندیمشک، دو نفر شوشتر، دو نفر اهواز، یک نفر هندیجان، دو نفر ماهشهر، یک نفر مسجدسلیمان و یک نفر امیدیه شناسایی شده اند.

او گفت: بیماری جدید کرونا دوره نهفته از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در خصوص آمار افراد مشکوک به کرونا ویروس افزود: تعداد بیماران روزانه و ساعت به ساعت در حال تغییر است و ممکن است هر لحظه آمار تغییر کند.

ابول‌نژادیان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از ابتلای این بیماران به کروناویروس نگذشته است، هنوز برای بهبودی این افراد زود است اما حال عمومی این بیماران خوب گزارش شده است.

لازم به ذکر است که سه نفر فوت شده از شهرستان های اندیمشک، شوشتر و ماهشهر بوده اند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز