رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

بستری ۱۳۰ بیمار و ترخیص ۶۹ نفر با حال عمومی خوب/ آمار بیماران کرونایی آبادان تغییر نکرده است/ ممنوعیت خروج الکل از اروند تا اطلاع ثانوی

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۶:۴۹
کد خبر: ۹۷۱۶۰۱
بستری ۱۳۰ بیمار و ترخیص ۶۹ نفر با حال عمومی خوب/ آمار بیماران کرونایی آبادان تغییر نکرده است/ ممنوعیت خروج الکل از اروند تا اطلاع ثانوی
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۳۰ بیمار بستری شده از ابتدای اسفند تا کنون، ۶۹ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

شکر الله سلمان زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان تغییر نکرده است، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تا کنون تحت کنترل بوده و به غیر از سه بیمار آبادانی که تست اولیه آنها مثبت اعلام شده بود، هیچ بیماری جدید کرونایی در شهرستان های آبادان و خرمشهر و شادگان مشاهده نشده است.

او با بیان اینکه حال حال سه بیمار کروناییی آبادان خوب است و تحت مداوا قرار دارند، گفت:  کل موارد بستری واحدهای تابعه این دانشکده از ابتدای اسفند ماه جاری تا امروز ۱۱ اسفند، ۱۳۰ بیمار بوده که ۶۹ نفر تا کنون با حال عمومی پایدار و خوب ترخیص شده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه اکثر بیماران بستری شده دارای عارضه های عفونت حاد تنفسی بودند، افزود: در حال حاضر ۶۱ بیمار با علامت های تنفسی در تمامی بیمارستان های تابعه دانشکده بستری هستند که حال عمومی اکثر آنها نیز مناسب است.

فرمانده ستاد پیشگیری از کرونا ویروس در منطقه آزاد اروند بیان کرد: از امروز نیز ممنوعیت خروج الکل از منطقه را به کارخانه های موجود در اروند اعلام نمودیم که تا زمان اشباع بازار و تامین نیاز شهروندان ادامه دارد.

سلمان زاده در پایان با تاکید بر رعایت موارد پیشگیری از بیماری های واگیر دار به ویژه در گروه های پر خطر، بیان کرد: به کسانی که علایم تنفسی دارند و بیماری آنها شدید نیست و تنگی نفس ندارند، توصیه می شود حتما در منزل بمانند زیرا نیاز مراجعه به مراکز درمانی نیست، اما اگر دچار تنگی نفس هستند، حتما به مراکز درمانی سطح منطقه مراجعه کنند تا پس از معاینه و تشخیص اقدامات لازمه در مورد آنها انجام شود.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل شهرهای جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز