سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ابتلا ۳۰ بیمار به کرونا در ۱۰ شهر خوزستان/تعداد فوت شدگان استان به ۹ نفر رسید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۴:۴۲
کد خبر: ۹۷۲۴۳۳
ابتلا ۳۰ بیمار به کرونا در ۱۰ شهر خوزستان/تعداد فوت شدگان استان به ۹ نفر رسید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از قطعی شدن تست مثبت ۳۰ بیمار در خوزستان و فوت ۹ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فرهاد ابول نژادیان امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون ۳۰ مورد قطعی مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شده که متاسفانه ۹ نفر از این بیماران فوت شدند.

او در تشریح این آمار گفت: اهواز ۱۰ نفر، آبادان چهار نفر، ماهشهر دو نفر، هندیجان دو نفر، امیدیه یک نفر، بهبهان دو نفر، اندیمشک سه نفر، شوشتر دو نفر، دزفول دو نفر، مسجدسلیمان دو نفر مشاهده شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: از مردم درخواست می شود تا با رعایت بهداشت فردی و اصول خود مراقبتی، از ابتلای احتمالی به این بیماری پیشگیری کنند.

لازم به ذکر است که پیش از این سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۷۵ درصد مبتلایان را در استان، دارای بیماری زمینه ای بر شمرده بود.

طبق اعلام فرهاد ابول نژادیان تا دهم اسفند ماه در خوزستان ۱۹ نفر مبتلا و ۴ نفر فوتی با گستره ۹ شهرستان مشاهده شده بود. همچنین طبق اعلام کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تست کرونای ۹ بیمار دیگر هم در خوزستان مثبت اعلام شد تا در روز یازدهم مجموع مبتلایان به کرونا در خوزستان به عدد ۲۸ برسد. امروز نیز با اعلام افزوده شدن دو نفر دیگر و مشاهد بیمارانی در شهرستان بهبهان، گستره انتشار این ویروس در خوزستان به ۱۰ شهرستان رسید.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز