معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

حضور پر رنگ سمن های جوان در آگاهی بخشی مردم و مبارزه با کرونا ویروس/ نقش تاثیرگذار سمن ها در تزریق نشاط به جامعه ستودنی است

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۷۲۸۷۸
حضور پر رنگ سمن های جوان در آگاهی بخشی مردم و مبارزه با کرونا ویروس/ نقش تاثیرگذار سمن ها در تزریق نشاط به جامعه ستودنی است
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سمن های جوان تا پایان ریشه کن کردن بیماری کرونا در کنار شهروندان به رسالت خود و برنامه های محوله ادامه خواهند داد.

 سهام طرفی حردانی در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به فعالیت سمن های جوان و نقش آن ها در مبارزه با کرونا ویروس، اظهار کرد: سمن های جوان همواره در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم بوده و با شیوع این بیماری با برنامه ریزی نقش پر رنگی در مقابله با این بیماری ایفا می کنند.

او گفت: سمن های جوان در خوزستان از آغاز شیوع این بیماری در استان ابتدا در زمینه آگاهی بخشی به جامعه در خصوص چگونگی مواجه با این ویروس فعال شدند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: تمامی اعضای انجمن های مردم نهاد خوزستان از مردم و در کنار مردم هستند و با اجرای برنامه هایی نظیر توزیع اقلام بهداشتی، انتشار مطالب آگاهی بخش و آموزش اصول بهداشتی در فضای مجازی یاری رسان هم استانی های خود بوده اند.

حردانی با اشاره به یکی از اقدامات شاخص این انجمن ها بیان کرد: انجمن حامیان طبیعت زاگرس با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد جوان خوزستان در راستای ایجاد نشاط و آرامش در جامعه اقدام به برگزاری پویش لبخند در بین آحاد جامعه کرده است.

او گفت: هدف این پویش کاهش استرس، ایجاد امید و بالا بردن روحیه نشاط در بین مردم و ایجاد همبستگی برای شکست کرونا ویروس می باشد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: در مجموع ۱۲۰ سمن جوان در استان فعال هستند که اکثریت این سمن ها در پویش مذکور شرکت کرده اند.

حردانی در پایان افزود: سمن های جوان از شمالی ترین تا جنوبی ترین شهر استان یک دل و یک صدا در کنار هم در تلاش برای آگاهی بخشی و آرامش جامعه تا پایان این بحران حضوری فعال دارند.

لازم به ذکر است تا کنون ۳۰ نفر در خوزستان به کرونا ویروس مبتلا شده که ۹ نفر از این افراد جان خود را از دست داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز