سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد:

ابتلای ۴۲ نفر به کرونا در ۱۱ شهر خوزستان/ بهبود ۱۰ بیمار کرونایی قطعی استان/ ثبت تست مثبت اولین کرونایی در شادگان

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵:۴۰
کد خبر: ۹۷۲۹۳۷
ابتلای ۴۲ نفر به کرونا در ۱۱ شهر خوزستان/ بهبود ۱۰ بیمار کرونایی قطعی استان/ ثبت تست مثبت اولین کرونایی در شادگان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش بیماران کرونایی خوزستان به ۴۲ مورد و بهبود ۱۰ بیمار کرونایی قطعی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور عصر امروز سه شنبه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۲ مورد جدید ابتلا در استان ثبت شده که از این تعداد چهار مورد در اهواز، چهار مورد در شوشتر، در شهرستان های اندیمشک، امیدیه، مسجدسلیمان و شادگان نیز هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است که با احتساب یک مورد کرونایی در شادگان، مجموع شهرستان های کرونایی استان به عدد ۱۱ رسید.

او با بیان اینکه در مجموع تعداد بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان به ۴۲ مورد رسیده است، گفت: تا کنون ۱۰ مورد بیمار کرونایی قطعی استان پس از انجام اقدامات درمانی بهبود و با تایید پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان با یاد آوری اینکه بیمارستان رازی اهواز به عنوان مرکز اصلی پذیرش بیماران کرونا استان است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران مشکوک به کرونای بستری شده در این مرکز حدود ۵۰ درصد کاهش داشته همچنین میزان مراجعین به این بیمارستان نیز حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.

لازم به ذکر است که تا ظهر روز گذشته ۳۰ مورد قطعی ویروس کرونا در خوزستان شناسایی‌شده بود که از این تعداد ۹ نفر فوت شدند.

به این ترتیب با توجه به آمار ارایه شده امروز تا کنون تعدا بیماران مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان های اهواز ۱۴ نفر، آبادان چهار نفر، ماهشهر دو نفر، هندیجان دو نفر، امیدیه دو نفر، بهبهان دو نفر، اندیمشک چهار نفر، شوشتر ۶ نفر، دزفول دو نفر، مسجدسلیمان سه نفر و شادگان نیز یک نفر مشاهده شده است.

 

 

 

نظر شما