مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان خبر داد:

ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۹:۴۲
کد خبر: ۹۷۳۳۲۶
ورودی شهر شادگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تحت کنترل است
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان از کنترل ورودی شهر شادگان با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا و تب سنج مسافران ورودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، افشین دریانبرد پیش ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت مبارزه با کرونا که در محل  فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در مبادی ورودی شهرستان به منظور پیشگیری از انتشار کرونا ویروس با حضور ماموران شبکه بهداشت و درمان و همکاری نیروهای هلال احمر آغاز شده است.

او گفت: مرجع اطلاع رسانی دقیق در رابطه با ارایه آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا بر عهده قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس است و تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های این قرار گاه در شهرستان اجرا می‌شود.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان افزود: دست ندادن و روبوسی نکردن، شست و شوی دست‌ها با آب و صابون، ضدعفونی دست‌ها و به هنگام عطسه و سرفه، جلوی دهان را گرفتن از راه‌های پیشگیری از این بیماری است که همواره به عنوان ۶ گام آداب سرفه و بهداشتی نیز از آن یاد می‌شود.

دریانبرد در پایان بیان کرد: استراحت و ماندن در منزل، عدم تماس و عدم مواجهه با فرد بیمار، بسیار موثر است، شاه کلید مبارزه و درمان کرونا نیز بحث پیشگیری است.

لازم به ذکر است که بهداشت و درمان شهرستان شادگان زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان است. همچنین روز گذشته با مثبت شدن تست یک بیمار شادگانی، این بیمار به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل و تحت مراقبت و مداوا قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز