استاندار خوزستان اعلام کرد:

تعطیلی اماکن عمومی و تجمع در سراسر خوزستان تا پایان هفته آینده

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۸:۴۵
کد خبر: ۹۷۳۴۷۶
تعطیلی اماکن عمومی و تجمع در سراسر خوزستان تا پایان هفته آینده
استاندار خوزستان از تعطیلی تمامی مراکز عمومی و تجمع در سراسر خوزستان تا پایان هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر امروز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد: با توجه به اینکه تمهیدات صورت گرفته در هفته جاری برای کنترل این بیماری موثر بوده است مدارس و دانشگاه های استان در هفته آینده نیز تعطیل خواهد بود.

او با بیان اینکه شهرداری های استان نسبت به اقناع سازی مدیران مجتمع های تجاری برای تقلیل ساعات کاری، گفت: همه اماکن ورزشی، مراکز، سالن ها و تالارها، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، آرایشگاه ها، مراکز لیزر درمانی، مجموعه های عرضه غذاهای سلف سرویس درون و برون شهری و پارک های سطح استان تعطیل اعلام می شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه طبق هماهنگی های صورت گرفته نماز جمعه این هفته نیز شهرهای استان برگزار نخواهد شد، افزود: آرامستان ها نیز در این مدت تعطیل اعلام می شود و از مردم می خواهیم در شرایط فعلی از رفتن به این اماکن خودداری کنند.

لازم به ذکر است که طبق اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان تا امروز چهارشنبه ۵۰ مورد قطعی بوده که ۱۲ نفر از آنان فوت شده‌اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز