با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند؛

باند فرود هواپیمای سم پاش در مسیر اروند کنار احداث می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۲:۴۸
کد خبر: ۹۷۳۵۴۹
باند فرود هواپیمای سم پاش در مسیر اروند کنار احداث می شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان از احداث باند پرواز و فرود هواپیماهای سمپاش در امتداد جاده اروند کنار خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی در حاشیه دومین نشست ستاد مبارزه با ملخ شهرستان آبادان که با دستور کار تعیین تکلیف وضعیت باند فرود هواپیمای سمپاسی برای آمادگی به منظور مبارزه با هجوم ملخ ها و سایر آفات گیاهی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه باند فرود قدیم  واقع در روستای خضر به علت ساخت و ساز دیگر قابل استفاده نیست، مقرر شد با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، راهداری، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باندی در قطعه زمینی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و عرض ۲۲ متر نزدیک به جاده اروندکنار برای فرود و پرواز هواپیماهای سمپاش احداث و راه اندازی شود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه با خلبان پرواز مربوطه و پدافند فرودگاه نیز مشاوره و کارشناسی های لازم انجام شده است، افزود: تا زمان آماده شدن این باند مقرر شد به دلیل شرایط اضطرار از جاده در حال ساخت اروند کنار با انجام تمهیدات لازم ترافیکی برای پرواز و فرود هواپیمای سم پاش استفاده شود.

لازم به ذکر است که هفته گذشته با دستور استاندار خوزستان ستاد ملخ در تمامی شهرستان های خوزستان به منظور مبارزه با میلیاردها ملخ تشکیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز