سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

آمار فوتی های کرونا در خوزستان متوقف شد/تعداد مبتلایان استان ۵۶ بیمار+تفکیک آمار شهرها

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۷۳۸۵۵
آمار فوتی های کرونا در خوزستان متوقف شد/تعداد مبتلایان استان ۵۶ بیمار+تفکیک آمار شهرها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت از مثبت شدن آزمایش ۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با احتساب ۶ مورد جدی طی ۲۴ ساعت گذشته، از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان جمعا به ۵۶ بیمار رسیده است.

او با اشاره به ۶ بیمار مبتلای جدید گفت: این افراد سه نفر در اهواز، یک نفر در ماهشهر و دو نفر در شوشتر مشاهده و ثبت شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تعداد فوتی های استان همان عدد ۱۲ نفر روزهای گذشته است، افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته کادرهای درمانی در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی نداشته ایم که جای امیدواری است.

احسان پور با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی تا کید کرد: شهروندان اطلاعات موثق و آمار مربوط به کرونا ویروس را صرفا از طریق سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیگیری نمایند. اهتمام جدی مجموعه دانشگاه اطلاع رسانی دقیق و شفاف و گردش اطلاعات در این خصوص است و قویا بر این باوریم که مقابله با این بیماری جز با مشارکت منطقی و غیر احساسی مردم امکان پذیر نیست.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته تعداد مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در خوزستان ۵۰ مورد بوده است.

به این ترتیب با توجه به آمار ارایه شده امروز پنج شنبه، تا کنون تعدا بیماران مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان های اهواز ۲۰ نفر، آبادان پنج نفر، ماهشهر چهار نفر، هندیجان دو نفر، امیدیه دو نفر، بهبهان دو نفر، اندیمشک چهار نفر، شوشتر هشت نفر، دزفول دو نفر، مسجدسلیمان ۶ نفر و شادگان نیز یک نفر مشاهده شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز