معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

راه‌اندازی اولین خط تولید محلول ضدعفونی دست در آبادان

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴:۵۴
کد خبر: ۹۷۴۵۹۸
راه‌اندازی  اولین خط تولید محلول ضدعفونی دست در آبادان
معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه اندازی دو خط تولیدی محلول ضدعفونی دست در این شهرستان خبر داد.

هدا مجیری امروز در حاشیه راه اندازی خط تولید محلول ضد عفونی دست در آبادان، با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع نیاز مردم شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به مواد ضدعفونی کننده اظهار کرد: بر اساس مجوز صادر شده در کمیته فنی و تخصصی تایید صلاحیت پروانه‌های بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای دو کارخانه تولید مواد شوینده، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده دست راه‌اندازی شد.

او گفت: خط تولیدی دوم نیز در دست راه اندازی است و الکل این دو خط تولیدی با هماهنگی‌های صورت گرفته از این معاونت از کارخانه های الکل‌سازی خرمشهر تامین می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه کارخانه به صورت دو شیفت در حال کار است، افزود: خط تولیدی که افتتاح شد ظرفیت تولید روزانه هفت هزار و ۵۰۰ ظرف ۵۰۰ سی سی محلول ضد عفونی‌کننده دست را دارد تا پس از تولید در این کارخانه‌ در اختیار مردم قرار بگیرد. امیدواریم با راه‌اندازی این دو خط تولیدی، شاهد تامین نیاز این شهرستان‌ها باشیم.

مجیری بیان کرد: محلول تولیدشده در این دو کارخانه بر پایه الکل اتیلیک، گلیسیرین و افزودنی‌های مجاز آرایشی و بهداشتی است و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان تصریح کرد: محصول تولید شده در این کارخانه‌ها، با ظرف‌های ۵۰۰ سی‌سی برای مصارف مردم  و گالن‌های ۱۰ و ۲۰ لیتری به منظور استفاده ادارات، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تولید می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز