سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛

سبقت الکل از کرونا در تلفات جانی/۲۰ شهروند اهوازی جان خود را از دست دادند

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۷۵۳۶۰
سبقت الکل از کرونا در تلفات جانی/۲۰ شهروند اهوازی جان خود را از دست دادند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت ۲۰ نفر به دلیل مصرف الکل تقلبی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور در خصوص آخرین آمار مراجعات ناشی از مسمومیت الکلی در اهواز اظهار کرد: ۲۱۸ مورد مسمومیت الکلی تا شامگاه ۱۸ اسفند در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه پذیرش شدند که متاسفانه  ۲۰ نفر به دلیل مصرف الکل تقلبی جان خود را از دست دادند.

او گفت: بیشترین پذیرش در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام گرفته که بنا به ضرورت بیمارستان های گلستان و آیت الله کرمی نیز پذیرای مسموم شدگان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: همچنین بیمارستان شهید بقایی اهواز نیز به عنوان بیمارستان پشتیبان آماده ارایه خدمات است.

در همین راستا رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه خوشبختانه هیچ موردی از مسمومیت الکلی در دیگر شهرستان های خوزستان مشاهده و گزارش نشده است، اظهار کرد: شهروندان الکل را از داروخانه های تهیه کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

لازم به ذکر است که بر اثر شایعات فضای مجازی مبنی بر موثر بودن مصرف الکل به منظور جلوگیری از انتقال کرونا ویروس، برخی از شهروندان اهوازی با مصرف الکل صنعتی دچار مسمومیت شدید شدند و برخی نیز فوت شدند.

طبق اعلام سخنگوی دانشگاه جندی شاپور اهواز، تا روز یکشنبه تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان ۶۹ بیمار و تعداد فوت شدگان نیز به ۱۶ نفر رسیده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز