معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد:

آغاز به کار پویش دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز علیه بیماری کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۷:۴۹
کد خبر: ۹۷۵۴۱۴
آغاز به کار پویش دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز علیه بیماری کرونا
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از راه اندازی پویش آگاهی بخشی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در فضای مجازی با عنوان"هر دانشجو یک رسانه‌ی سلامت" به کوشش معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرحیم هوشمند امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت کنش اجتماعی دانشجویان به منظور افزایش سطح سلامت عمومی جامعه و نیز تقویت روحیه نوع دوستی و امید، پویش"هر دانشجو یک رسانه‌ی سلامت" راه اندازی شد تا دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مرجع نشر اخبار درست در زمینه راه‌های پیشگیری از کرونا ویروس، به ایفای نقش و تاثیر اجتماعی خود بپردازند.

او گفت: دانشجویان می‌توانند در حلقه‌های پیرامونی خود، مرجع انتشار اخبار درست و موجب حفظ امید و رعایت دستورهای بهداشت شخصی و عمومی شوند و از این طریق، حلقه مکمل فرآیندهای بهداشتی و درمانی مبارزه با بیماری کرونا باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: دانشگاهیان، به‌ویژه دانشجویان همواره در لحظات سخت دوشادوش مردم بوده‌اند و در گذار کشور از بحران‌ها و مرارت‌های نفس‌گیر به آرامش و امید ‌و زندگی، نقشی انکارناپذیر داشته‌اند.

هوشمند بیان کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار غیرکارشناسی و مخرب در خصوص بیماری کرونا در فضای مجازی و ایجاد ترس و نگرانی در بین افراد، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر دارد از ظرفیت‌های موثر دانشجویی برای نشر اطلاعات درست و مستند به منظور خود مراقبتی و پیشگیری در برابر این بیماری، بهره  گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان از همه دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز دعوت کرد در راستای آگاهی‌بخشی صحیح به جامعه در زمینه مقابله با بیماری کرونا، به پویش"هر دانشجو یک رسانه‌ی سلامت" بپیوندند.

 

 

 

 

نظر شما