در دیدار با استاندار خوزستان اعلام شد:

حمایت هنرمندان و فعالان فرهنگی استان از پویش #نوروز_بی_سفر۹۹/ دولت تدبیر و امید در بحران های خوزستان فعالانه پای کار و کنار مردم بود

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۷۵۹۸۸
حمایت هنرمندان و فعالان فرهنگی استان از پویش #نوروز_بی_سفر۹۹/ دولت تدبیر و امید در بحران های خوزستان فعالانه پای کار و کنار مردم بود
هنرمندان و فعالان فرهنگی خوزستان در دیدار با استاندار خوزستان، حمایت و همراهی خود را با “پویش #نوروز_بی_سفر۹۹” اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان امروز سه شنبه با حضور در استانداری، با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست که با موضوع پشتیبانی و همراهی با “پویش #نوروز_بی_سفر۹۹” برگزار شد ابتدا هنرمندان و فعالان فرهنگی استان به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

ایجاد فضای نشاط در خانواده‌ها از طریق پخش برنامه های شاد و موسیقی های محلی از طریق صدا و سیما مرکز خوزستان، راه اندازی مسابقه کتاب خوانی، تشویق مردم به غنی سازی اوقات فراغت از طریق فعالیت های فرهنگی و هنری در منزل، افزایش سطح دسترسی به شبکه های تفریحی و سرگرمی در فضای مجازی و بهبود سرعت اینترنت از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.

در ادامه غلامرضا شریعتی با تشکر از حمایت هنرمندان و فعالان فرهنگی استان از پویش نوروز بی سفر اظهار کرد: وضعیت شیوع بیماری در خوزستان خوشبختانه تحت کنترل است.

او گفت: برای پیشگیری از شیوع این بیماری تمهیدات زیادی اتخاذ شده است و اقداماتی مانند تعطیلی مراسم ها، تجمعات، پارک ها، تفرجگاه ها، بناها و مراکز گردشگری، لغو رویدادهای ورزشی و فرهنگی برای کنترل این اپیدمی و شکستن زنجیر سرایت آن انجام شده است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید حساسیت در شهروندان را حفظ نموده با اطلاع رسانی صحیح از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به مقابله با این بیماری بپردازیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به پای کار بودن و در کنار مردم بودن دولت تدبیر و امید در حوادث اخیر، تصریح کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم در جریان بحران های رخ داده در استان به صورت فعالانه پای کار بودند و در مواردی چون قطع برق، ریزگرد، سیل، زلزله در کنار مردم بوده و نسبت به کاهش مشکلات و رسیدگی به وضعیت آن ها اهتمام لازم را داشتند به طوری که در جریان اعتراضات اواخر آبان ماه گذشته هیچ گونه حادثه و اعتراضی در مناطق سیل زده استان نداشتیم و این امر نشان‌دهنده این است که موفق شدیم، رضایتمندی آنها را جلب نماییم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز