رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

بهبود و ترخیص سومین بیمار مبتلا به کرونا در آبادان/ افزایش بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان به ۱۲ نفر+تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۸:۵۵
کد خبر: ۹۷۶۰۸۰
بهبود و ترخیص سومین بیمار مبتلا به کرونا در آبادان/ افزایش بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان به ۱۲ نفر+تفکیک شهرستان ها
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش تعداد موارد مبتلا به کرونا در محدوده فعالیت های این دانشکده به ۱۲ نفر بیمار خبر داد.

شکرالله سلمان زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به اینکه از ابتدای شروع اپیدمی بیماری کرونا تا کنون، ۴۸۶ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشکده بستری شدند، اظهار کرد: خوشبختانه ۴۱۰ بیمار پس از بهبودی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۶۸ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و تحت نظر هستند.

او با بیان اینکه سومین بیمار قطعی مبتلا به کرونا در آبادان بهبود یافت، گفت: یک خبر خوب اینکه اولین مورد از بیماران قطعی مبتلا به کرونا که با حال عمومی وخیم در آی سی یو بیمارستان طالقانی آبادان بستری شده بود و در این مدت از طریق دستگاه تنفس مصنوعی در حال نفس کشیدن بود، به همت کادر درمانی ضمن به دست آوردن سلامتی خود، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با ابراز تاسف از افزوده شدن ۶ بیمار مبتلا جدید در محدوده فعالیت های این دانشکده افزود: تا روز گذشته آمار کل مبتلایان به کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان ۶ مورد بود، اما در شبانه روز گذشته ۶ مورد جدید نیز به تعداد قبل افزوده شد و در مجموع آمار بیماران کرونایی در محدوده فعالیت های این دانشکده به ۱۲ نفر رسید.

او با اشاره به تفکیک تعداد بیماران قطعی در سه شهرستان تابعه، اضافه کرد: تعداد موارد قطعی تا کنون در آبادان ۸ مورد، شادگان ۳ مورد و خرمشهر یک مورد به ثبت رسیده است که در بیمارستان طالقانی آبادان تحت نظر و مداوا هستند.

سلمان زاده در پایان تصریح کرد: ضمن تاکید بر انجام توصیه های قبلی، از شهروندان می خواهم حتما در خانه بمانند و چنانچه برای موارد ضروری از خانه بیرون می آینده حتما موارد پیشگیری را رعایت کنند.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل شهرستان های جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

نظر شما