با حضور استاندار خوزستان؛

پارک ساحلی و پروژه نور افشانی پل دوم خرمشهر به بهره برداری رسید/آغاز پروژه چهار بانده کردن محور اهواز-خرمشهر در سال ۹۹+ببینید

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۶:۵۹:۳۹
کد خبر: ۹۷۶۱۸۱
پارک ساحلی و پروژه نور افشانی پل دوم خرمشهر به بهره برداری رسید/آغاز پروژه چهار بانده کردن محور اهواز-خرمشهر در سال ۹۹+ببینید
با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولین استانی و منطقه ایی پروژه پارک ساحلی و نور افشانی پل دوم خرمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، غلامرضا شریعتی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه پارک ساحلی و پروژه نور افشانی پل دوم خرمشهر که با حضور مسوولین استانی و منطقه ایی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه در بستر رودخانه قرار دارد، با شمع کوبی و احداث دیواره مسطح بتنی سعی شد از کیفیت قابل قبول و بالایی برخوردار باشد.

او گفت: ساحل سازی، استفاده از ثروتی است که رودخانه می تواند برای هر شهرستان ایجاد کند اما متاسفانه در سطح کشور و استان کمتر از آن استفاده می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت ساحل سازی در شهرستان خرمشهر، افزود: دو قطعه دیگر این پروژه در حال اجرا هستند که قطعه دوم آن در روز سوم خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و امیدوار هستیم احداث قطعه میانی پروژه هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

شریعتی گفت: پروژه ساحل سازی در نقطه مقابل این محل نیز هفته آینده آغاز می شود و در پوزه کعبی نیز پروژه ساحل سازی به زودی آغاز خواهد شد.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت ساحل سازی رودخانه های کارون و اروند در شهرستان خرمشهر ادامه داد: انجام این امر منجر به زیبایی و توسعه یافتگی شهر می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان نور پردازی پل شهید جهان آرا خرمشهر را نیز مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در کنار این اقدامات که باعث مفرح بودن، زیبایی و روح نواز بودن شهر خواهد شد، پروژه های زیرساختی در زمینه آب، فاضلاب، اصلاح و بهبود شرایط مناطق محروم این شهرستان نیز با همکاری منطقه آزاد اروند در حال انجام است.

شریعتی با اشاره به اجرای پروژه چهار بانده کردن محور اهواز - خرمشهر تصریح کرد: برای اجرای این پروژه تفاهمنامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، منطقه آزاد اروند و استانداری به امضا رسید و به یاری خدا به زودی پس از پایان کارهای مطالعاتی از سوی اداره کل راه و شهرسازی، با تعیین پیمانکار اجرای پروژه در سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: اجرای پروژه فاز دوم کارخانه فولاد جهان آرا نیز پروژه ماندگار و اثربخشی است که باعث توسعه منطقه می شود و امیدواریم با کمک همه آینده خوش خرمشهر به سرانجام برسد.

 

 

 

 

نظر شما