رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

افزایش مبتلایان کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۱۷ مورد/بهبود ۳ نفر و فوت ۳ مورد

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹:۰۷
کد خبر: ۹۷۶۹۳۸
افزایش مبتلایان کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۱۷ مورد/بهبود ۳ نفر و فوت ۳ مورد
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته ۵ نفر به بیماران کرونایی شهرهای ابادان، خرمشهر و شادگان افزوده شد.

شکرالله سلمان زاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به اینکه از ابتدای شروع اپیدمی کرونا ویروس تا کنون، ۵۵۵ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشکده بستری شدند، اظهار کرد: خوشبختانه ۴۶۱ بیمار پس از بهبودی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند و در حال حاضر ۷۷ بیمار در بیمارستان طالقانی آبادان بستری و تحت مداوا هستند.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۷ مورد مثبت در محدوده فعالیت های دانشکده به ثبت رسیده است، گفت: تا کنون در آبادان ۸ نفر، خرمشهر 5 نفر و شادگان ۴ مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تعداد فوتی های در این محدوده سه نفر بوده است، افزود: تا کنون خوشبختانه سه نفر از موارد مثبت قطعی کرونا در محدوده فعالیت های این دانشکده بهبود و ترخیص شده اند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از روز گذشته تا کنون جواب آزمایش ۵ نفر در این محدوده  مثبت اعلام شده است، تاکید کرد: از شهروندان آبادان، خرمشهر و شادگان می خواهیم حتما نکات بهداشتی و پیشگیری را رعایت نمایند و از تردد های ضروری خود داری کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در محدوده جنوب غرب خوزستان ۱۲ نفر و فوتی ها سه مورد اعلام شده بود.

محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل شهرستان های جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر وشادگان) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز